Παρασκευή 12 Απριλίου 2013


 Τί πρέπει να κάνουμε; Απαντά ο καθηγητής πολιτικής επιστήμης Γιώργος Κοντογιώργης


ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ

Οι αιτίες που μας έφεραν ως εδώ και κυρίως «τι πρέπει να κάνουμε;» είναι το αντικείμενο έρευνας της Κρυσταλίας Πατούλη - ερωτήματα στα οποία δίνουν τη δική τους απάντηση γνωστές προσωπικότητες της τέχνης, των επιστημών και των γραμμάτων. Σήμερα δημοσιεύουμε τις απαντήσεις του καθηγητή πολιτικής επιστήμης Γιώργου Κοντογιώργη. 
Εάν θέλουμε να αναζητήσουμε την αιτία της σημερινής ελληνικής κρίσης, θα πρέπει, πρώτον, να δούμε εάν και σε τι διαφέρει από την παγκόσμια κρίση και δεύτερον, εάν διαφέρει, τι είναι αυτό δημιουργεί τη διαφορά και γιατί ή που ανάγεται. Ποια είναι δηλαδή η ελληνική αιτία της κρίσης.
Ως προς την πρώτη περίπτωση λοιπόν, διαπιστώνουμε ότι: Η ελληνική κρίση δεν οφείλεται σε μία δυσλειτουργία του τραπεζικού συστήματος και επομένως στην απορύθμιση που δημιούργησε μέσα από τις επιλογές του. Στην ελληνική περίπτωση, το κράτος, δηλαδή η πολιτική ηγεσία και κατ’ επέκταση ο κρατικός μηχανισμός αποτελεί την πρωτογενή αιτία της κρίσης.
Σε αυτό το πλαίσιο μπορούμε και να διερωτηθούμε, γιατί το ελληνικό κράτος δημιούργησε την κρίση; Γιατί αποτέλεσε την αιτία της κρίσης;
Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι μονοσήμαντη: Ευθύνεται γι'αυτό ο χαρακτήρας του πολιτικού συστήματος. Το ελληνικό πολιτικό σύστημα ιστορικά, και όχι αυτό το οποίο δημιουργήθηκε μετά τη μεταπολίτευση, εγκαλείται για δύο πράγματα: Το ένα είναι η βαθιά ριζωμένη ιδιοποίηση και εκφαυλισμό του κρατικού μηχανισμού, από το πολιτικό προσωπικό και τις δυνάμεις της διαμεσολάβησης ή της διαπλοκής.
Το άλλο είναι η εγκατάσταση μιας σχέσης μεταξύ κοινωνίας και πολιτικής που εδράζεται στην απο-συλλογικοποίηση του κοινωνικού ιστού, δηλαδή στην προσωπική εξάρτηση του πολίτη από τον πολιτικό. Είναι αυτό που ονομάζουμε πελατειακό σύστημα, το οποίο σε πολιτικό επίπεδο μπορεί να ορισθεί ως κομματοκρατία.
Γιατί στην Ελλάδα υπάρχει αυτό το καθεστώς της κομματοκρατίας και όχι στις άλλες χώρες, αφού το πολιτικό σύστημα είναι βασικά το ίδιο σε όλες τις χώρες του κόσμου; Από την εποχή του Όθωνα ήδη το κράτος που επιβλήθηκε λειτούργησε ως θεσμός κατοχής επί της ελληνικής κοινωνίας. Η προτεκτοροποίηση της χώρας συμβαδίζει με το γεγονός ότι το πολιτικό σύστημα της νεοτερικότητας είναι αναντίστοιχο προς την ελληνική κοινωνία, και εξηγούμαι: είναι αναντίστοιχο, όχι με την έννοια ότι είναι πιο εξελιγμένο από αυτήν σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο, αλλά αντιθέτως ότι υστερεί σε πολιτικό ανάπτυγμα, είναι προ-πολιτικό, ανάγεται δηλαδή, παρόλα όσα λέγονται περί του αντιθέτου, σε μία προ-αντιπροσωπευτική εποχή που εννοεί να κατακρατείται το σύνολο του πολιτικού συστήματος από το κράτος. Αυτό ακριβώς αποδίδει η έννοια της πολιτικής κυριαρχίας, η οποία οδηγεί την κοινωνία στην ιδιώτευση.
Το κεντρικό πρόβλημα οφείλεται στο γεγονός ότι η ελληνική κοινωνία δεν διήλθε από τη φεουδαρχία, ζούσε πριν από τη συγκρότηση του ελληνικού κράτους σε ένα καθεστώς ελεύθερης, σε ατομικό, πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο, κατάστασης. Όταν ένας πολίτης, ακόμη και στην περίοδο της τουρκοκρατίας, είχε ένα πρόβλημα οικονομικό, προσωπικό, ή οτιδήποτε άλλο (λ.χ. οι χήρες, τα ορφανά, οι φτωχοί κλπ.), το έθετε στο δήμο. Δηλαδή, η κοινωνία συγκροτούσε το πολιτικό σύστημα. Όταν δημιουργήθηκε το εθνικό κράτος, αφού αυτό επήρε στα χέρια του (δηλαδή ο πολιτικός) το πολιτικό σύστημα, το πρόβλημά του ο πολίτης το έθετε όχι στο συλλογικό αλλά σε προσωπικό επίπεδο, στον πολιτικό. Μια σχέση που ήταν άνιση, και που γενικότερα οδηγούσε σε μια πλήρη αναντιστοιχία συσχετισμών μεταξύ κοινωνίας και πολιτικής. Γι' αυτό και διαπιστώνουμε ότι μέχρι σήμερα το πολιτικό κόστος δεν εστιάζεται στις ευαισθησίες ή στις αντιδράσεις που θα εκδηλωθούν από την πλευρά της κοινωνίας (της "κοινής γνώμης όπως θα λέγαμε δημοσκοπικά), αλλά στις αντιδράσεις των εταίρων της εξουσίας. Το πολιτικό βάρος ενός συντεχνιάρχη, ενός παραταξιάρχη, ενός οποιουδήποτε πολίτη ή μη πολίτη αυτής της χώρας, που κατέχει ειδικό θέση στους μηχανισμούς, είναι πολύ μεγαλύτερο εκείνου συνόλου της κοινωνίας. Γιατί; Γιατί η κοινωνία των πολιτών δεν είναι οργανωμένη πολιτικά και, συνεπώς, δεν μπορεί πουθενά να συναντήσει, σε συλλογικό επίπεδο, την πολιτική. Αυτό είναι το πρόβλημα.
Σε αυτό το πρόβλημα οφείλεται ακριβώς η ολοκληρωτική ιδιοποίηση του κράτους, το οποίο λεηλατείται ιστορικά και, μέσω αυτής της λεηλασίας, λεηλατείται η ίδια η κοινωνία και οδηγεί σε αδιέξοδα. Δεν είναι το πρώτο αδιέξοδο. Είναι το αδιέξοδο το οποίο κραυγάζει τον χαρακτήρα του κράτους. Και αν θέλετε να ορίσουμε υπό το πρίσμα αυτό το πολιτικό σύστημα ια της μεταπολίτευσης και τις εφαρμογές του θα λέγαμε ότι δεν είναι, όπως διατείνονται ορισμένοι το πιο καθαρό δημοκρατικά πολιτικό σύστημα που γνώρισε το νεοελληνικό κράτος, αλλά αυτό που σηματοδότησε την ολοκληρωτική επαναφορά του καθεστώτος της φαυλοκρατίας του 19ου αιώνα.
Εάν τώρα θέλουμε να συζητήσουμε για την έξοδο από την κρίση, νομίζω ότι πρέπει να έχουμε κατά νουν το γεγονός ότι το κράτος την δημιούργησε. Άρα χωρίς να αρθούν τα αίτια, το κράτος κατοχής, δεν μπορούμε να μιλάμε σοβαρά για έξοδο από αυτήν. Εάν όμως διερωτηθούμε για τις πολιτικές που ακολουθεί ή που προτείνει μέχρι σήμερα η πολιτική τάξη για την έξοδο από την κρίση, θα διαπιστώνουμε το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει η χώρα. Διότι όλα τα μέτρα τα οποία έχουν ληφθεί μέχρι σήμερα, προκειμένου να αποκατασταθεί η οικονομική ισορροπία στην κοινωνία και στο κράτος, έχουν έναν εντελώς εισπρακτικό χαρακτήρα και, βεβαίως, δεν θίγουν σε καμιά περίπτωση τους πυλώνες του συστήματος, δηλαδή την πολιτική τάξη και τις δυνάμεις οι οποίες μέχρι τώρα λυμαίνονταν το κράτος ή φοροδιέφευγαν.
Δηλαδή, τους μηχανισμούς λεηλασίας του δημόσιου αγαθού. Θα έλεγα μάλιστα ότι δεν έχουν ληφθεί μέτρα ουσιαστικής ανασύνταξης του κράτους και όλα όσα επιχειρούνται υπό την πίεση της τρόικας, απλώς αναπαράγουν τον κακό εαυτό του. Εάν θέλουμε να εντοπίσουμε το κεντρικό αυτό πρόβλημα, ας δούμε πώς διαχειρίζονται οι πολιτικοί το ζήτημα της πολιτικής ευθύνης. Λόγω της γενικής κατακραυγής, έχουν προβεί σε ορισμένους στοιχειώδεις εξωραϊσμούς, μόνο για να μην προκαλούν την κοινή γνώμη, σε καμιά περίπτωση όμως δεν θίγουν τα δύο βασικά ζητήματα που έχουν να κάνουν με την πολιτική ευθύνη: την κατάργηση της ασυλίας του πολιτικού προσωπικού και της αρμοδιότητας της Βουλής να αποφασίζει για την έκνομη συμπεριφορά των μελών της.
Και, συγχρόνως, τη νομοθέτηση της υπαγωγής του πολιτικού προσωπικού στη δικαιοσύνη για τις βλαπτικές πολιτικές του ιδίου και του κράτους. Σήμερα, θεωρούν ότι μπορούν να καταστρέφουν μία κοινωνία, να βλάπτουν τους πολίτες, αλλά να μην έχουν καμία αναγωγή ως προς αυτό στη δικαιοσύνη. Όταν λένε ότι αναλαμβάνουν την πολιτική ευθύνη, εννοούν πολύ απλά ότι "γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους την κοινωνία". "Την επόμενη τετραετία ας μη μας ψηφίσετε". Αυτό όμως αφορά σε άλλο θέμα, δεν έχει να κάνει με τη ζημιά που προκάλεσαν. Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της αθλιότητας του συστήματος αυτού αρκεί να διερωτηθούμε τι θα συνέβαινε εάν καθένας από εμάς διεκδικούσε το δικαίωμα να αποφασίζει αυτός αν θα υπαχθεί στη δικαιοσύνη για την αδικοπραξία του ή εάν αξίωνε να δικάζει ο ίδιος τον εαυτό του.
Έχει αναλογισθεί κανείς ότι δεν αναγνωρίζεται στον πολίτη έννομο συμφέρον στην πολιτική, δικαίωμα δηλαδή να ζητήσει μέσω της δικαιοσύνης αποκατάσταση της ζημίας που υπέστη από τον πολιτικό ή να τον προσαγάγει στη δικαιοσύνη για σκάνδαλα που αφορούν στη διαχείριση ή στη λεηλασία του δημοσίου χώρου;
Η πολιτική τάξη έχει δημιουργήσει τόσα αναχώματα για την απαλλαγή της από οποιαδήποτε ευθύνη έναντι της κοινωνίας που κυριολεκτικά εάν τη σχετική αρμοδιότητα την ανέθετε κανείς σε έναν μεγάλο κακοποιό δεν θα μπορούσε αυτός να δημιουργήσει τόσα αναχώματα όσα δημιούργησε η πολιτική τάξη για να προστατέψει τον εαυτό της. Έναντι τίνος; Ποιος είναι ο εχθρός; Η κοινωνία!
Θα με ρωτήσετε τι μπορεί να γίνει, ποια είναι η διέξοδος; Δεν θεωρώ ότι η διέξοδος μπορεί να προέλθει από την πολιτική τάξη. Όχι απλώς γιατί αυτή ευθύνεται για την κρίση. Αλλά επειδή ενώ γνωρίζει τι πρέπει να πράξει, αυτό αντίκειται στη λογική του συστήματος και στο συμφέρον της. Διαπιστώνουμε ότι ακόμη και απέναντι στην τρόικα, λειτουργεί κατά τρόπο ο οποίος θυμίζει κλεφτοπόλεμο. Δηλαδή μεταθέτει τις καίριες αποφάσεις που πρέπει να πάρει για την ανασυγκρότηση της διοίκησης, της δικαιοσύνης, του κράτους γενικότερα και του πολιτικού συστήματος, με τεράστιο κόστος στην κοινωνία.
Διαπιστώνουμε ότι περιορίζονται οι δαπάνες, π.χ. στα νοσοκομεία, αλλά δεν παίρνουν κανένα μέτρο, ώστε η παροχή υπηρεσιών, άρα η λειτουργία των νοσοκομείων να είναι τέτοια που θα αναπληρώσει τις απώλειες και, βεβαίως, που θα περιορίσει τη διαφθορά. Το ίδιο έχει συμβεί και με την περίφημη υπόθεση του Καλλικράτη και το ίδιο συμβαίνει παντού. Γι'αυτό και καταλήγω ότι είναι στη λογική της εξέλιξης της εποχής μας, αλλά και του παρόντος της κρίσης, ο εχθρός, που είναι εν προκειμένω η κοινωνία, να ενταχθεί μέσα στις λειτουργίες του συστήματος, ώστε να δημιουργήσει ένα αντίβαρο σε αυτή την τρομακτική ανατροπή της ισορροπίας, μεταξύ κοινωνίας και πολιτικής, που ανατροφοδοτεί το καθεστώς εσωτερικής κατοχής που αποδίδει στην ελληνική περίπτωση η κομματοκρατία.
Τούτο αποκτά εφεξής έναν γενικότερο χαρακτήρα επείγοντος, καθώς η πολιτική κυριαρχία του κράτους έχει μεταλλαχθεί σε πολιτική κυριαρχία των αγορών και απειλεί διπλά τις κοινωνίες να τις μετατρέψει σε εμπόρευμα. Πολλώ μάλλον, αφού και στις ευρωπαϊκές κοινωνίες που λειτουργούσαν πολιτικά ως μάζες -και όχι με όρους πολιτικής ατομικότητας όπως η ελληνική κοινωνία-, διαπιστώνουμε ότι η παλαιά συνταγή της συνάντησης της κοινωνίας με την πολιτική σε επίπεδο ιδεολογίας, δηλαδή εξωθεσμικά, δεν είναι πια λειτουρική. Ήταν π.χ. κάποιος σοσιαλιστής, ψήφιζε σοσιαλιστικό κόμμα, κάτι έλπιζε. Ήταν φιλελεύθερος; Ψήφιζε ένα φιλελεύθερο κόμμα.
Υπήρχαν δύο δρόμοι δηλαδή που μπορούσε κανείς να επιλέξει για να ικανοποιήσει κανείς την ιδέα του για την κοινωνία και τα ίδια συμφέροντα. Σήμερα δεν υπάρχει αυτό πια. Σήμερα η ιδιοκτησία του οικονομικού συστήματος υπαγορεύει τις αποφάσεις της και το σκοπό της πολιτικής που θα ακολουθήσει το κράτος και αυτές είναι απολύτως αναντίστοιχες με τα συμφέροντα της κοινωνίας και την κοινωνική βούληση. Άρα, στις μέρες μας, το κράτος και πολύ περισσότερο το ελληνικό κράτος δεν προσφέρεται να επαναφέρει μια ισορροπία με την κοινωνία, διότι η κοινωνία των πολιτών έχει περιέλθει σε πολιτική αδυναμία για πάρα πολλούς λόγους, και ως εκ τούτου δεν μπορεί να εξαναγκάσει τους πολιτικούς να πολιτευθούν προς την κατεύθυνση του συμφέροντος της κοινωνίας. Η πολιτική είναι απολύτως εξαρτημένη από την αγορά και βεβαίως η κοινωνία και η πολιτική δεν συναντώνται πουθενά ώστε η τελευταία να υποχρεωθεί να υπερβεί το καθεστώς της κομματοκρατίας και, εφεξής, να είναι όμηρος της λογικής και του συμφέροντος των αγορών.
Τι πρέπει να γίνει; Κατά τη γνώμη μου, ένας τρόπος υπάρχει: να θεσμοθετηθεί η πολιτική λειτουργία της κοινωνίας. Αντί να δηλαδή ο κόσμος να κατεβαίνει στους δρόμους ή να απεργεί, να λειτουργεί εξωθεσμικά, να τρέχει και να χτυπά την πόρτα της εξουσίας, για να ακούσει τα αιτήματά της, να ανασυγκροτηθεί το πολιτικό σύστημα, ώστε να γίνει θεσμός της πολιτείας και να συνεκτιμάται η βούλησή της στις πολιτικές αποφάσεις.
Πρακτικά θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η επιστημονική δυνατότητα των δημοτικοποιήσεων, δεν χρειάζεται να μαζέψουμε όλη την κοινωνία στην πλατεία Συντάγματος….Θα μπορούσε πριν από τη λήψη οποιαδήποτε απόφασης να είναι υποχρεωτική η δημοσκόπηση της κοινωνίας για το τι θέλει. Ή να δημιουργηθεί ένας διαρκής δημοσκοπικός Δήμος, ο οποίος θα συζητά και θα αποφαίνεται για τα προβλήματα της χώρας σε πολιτικό επίπεδο. Αυτό είναι ένα παράδειγμα. Μπορούμε να βρούμε χίλιους δυο τρόπους. Αλλά είναι απαραίτητο η κοινωνία πολιτών να εισέλθει στην πολιτική. Να συμμετέχει στις αποφάσεις!
Για να υπάρξει όμως κοινωνία, πρέπει να συμφωνήσουμε για τη συλλογικότητά της. Πρέπει να γίνει αποδεκτή η βάση του συνεκτικού ιστού γύρω από τον οποίο θα αθροίζεται η βούληση της κοινωνίας και θα δημιουργείται η συνοχή της. Πριν από όλα είναι αναγκαίο να αρθεί το καθεστώς ασυλίας και να υπαχθεί το πολιτικό προσωπικό στη δικαιοσύνη, όπως κάθε πολίτης, και για το περιεχόμενο του πολιτεύεσθαι.
Ο Αριστοτέλης, μας πληροφορεί ότι τα πολιτικά αδικήματα στη δημοκρατία τιμωρούνται πολύ πιο αυστηρά, απ'ότι τα ιγιωτικά, διότι δεν αξιολογούνται μόνο ως προς τη βαρύτητά τους, αλλά και ως προς τον αριθμό των βλαπτομένων. Ο ιδιώτης που κλέβει, κλέβει κάποιον, βλάπτει κάποιον. Ο πολιτικός βλάπτει το σύνολο. Συνεπώς γι αυτό το λόγο τιμωρείται περισσότερο.
Εδώ λοιπόν συμβαίνει το παράλογο, ο βλάπτων πολιτικός να μην τιμωρείται καθόλου!
Άρα πρέπει να ληφθούν τα αναγκαία μέτρα, που ανατρέψουν το καθεστώς της κομματοκρατίας, που θα καταργούν όλους τους πυλώνες της, από τους παραταξιάρχες στα πανεπιστήμια μέχρι όλους τους μηχανισμούς οι οποίοι δημιουργούν αγκυλώσεις ή καθιστούν όμηρο την κοινωνία και την απο-συλλογικοποιούν, όπως επίσης και να καταργηθεί το σύνολο της νομοθεσίας που δεσμεύει την ανάπτυξη των δημιουργικών δυνάμεων της κοινωνίας. Η διαπλοκή και η διαφθορά, αν υπάρχουν σήμερα, οφείλονται βεβαίως στο γεγονός ότι το κράτος είναι δομημένο έτσι ώστε να την προάγει. Όμως, το σύστημα αυτό εδράζεται κατά το μέγιστο μέρος στη νομοθεσία. Μέσω της νομοθεσίας η πολιτική τάξη δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να μεταβληθεί η κοινωνία σε αναγκαστικό υποζύγιο της διαπλοκής και της διαφθοράς.
Αν λοιπόν, για να συμπεράνουμε, θέλουμε να αντιμετωπίσουμε κατάματα και την αιτία και την αντιμετώπιση της κρίσης, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι το πρόβλημα δεν είναι η κοινωνία ή οικείωση της με τη διαφθορά, αλλά το κράτος το οποίο δημιουργεί το αναγκαστικό πλαίσιο λειτουργίας για την κοινωνία. Εάν θέλουν τα μέλη της να επιβιώσουν, οφείλουν να παίξουν με τους όρους της κομματοκρατικής λογικής του συστήματος, άρα με τους όρους της διαφθοράς και της διαπλοκής, και συνεπώς με ότι αυτό συνεπάγεται στη λειτουργία του κράτους. Το ελληνικό κράτος θεωρεί ότι ο ρόλος του σταματάει εκεί που όφειλε να αρχίζει. Όταν ο νόμος δεν εφαρμόζεται -με ευθύνη του κράτους- δεν λαμβάνεται πρόνοια για την εφαρμογή του. Ψηφίζεται νέος νόμος. Η προσχηματική αυτή λειτουργία της πολιτικής τάξης εξηγεί γιατί στο ελληνικό κράτος είναι άγνωστες οι έννοιες της δημόσιας αποτελεσματικότητας, του δημοσίου συμφέροντος, του ελέγχου, της κύρωσης κλπ.
Το αδιέξοδο της χώρας οφείλεται σε αυτό, και φοβάμαι ότι η διεθνής επιτροπεία στην οποία έχει υποβληθεί η χώρα δεν θα επιτρέψει την άρση της κομματοκρατίας, δηλαδή της αιτίας του ελληνικού προβλήματος, διότι δημιουργεί μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στο μείγμα που λειτουργεί αποτρεπτικά για την εκκόλαψη του νέου. Το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται η ελληνική κοινωνία αυτή τη στιγμή, εστιάζεται στο κράτος της, και γι αυτό μπορούμε να φοβόμαστε τα χειρότερα, όχι μόνο ως προς την διάρκεια και το βάθος της κρίσης, αλλά και ως προς το ενδεχόμενο μιας κοινωνικής έκρηξης, η οποία θα είναι ανεξέλεγκτη εάν γίνει το λάθος και ξεσπάσει. Εάν η κατάπτωση αυτή συνεχισθεί, ένα είναι βέβαιο: ότι η εξωτερική "προστασία" θα θεσμοθετηθεί και, ενδεχομένως, θα οδηγηθούμε στην "ιμιοποίηση" της Ελλάδας.-
http://contogeorgis.blogspot.com/2011/01/blog-post_20.html

“Στη χούντα κοιμόμασταν με τις πόρτες ανοιχτές…”


 “Στη χούντα κοιμόμασταν με τις πόρτες ανοιχτές…”


«Στη χούντα ρε κοιμόμασταν με τις πόρτες ανοιχτές!» Αλήθεια, έτσι κάναμε.Τώρα καταλαβαίνετε γιατί. Δεν ήξερε κανείς, πότε θα τον επισκεφτούν οι μπάτσοι. Τουλάχιστο να μην προξενήσουν και ζημιά εις την θύρα, οι ανυπόμονοι.

Μα καλά στον ύπνο τους τον έβλεπαν τον κάτοικο, και πήγαν μες τη νύχτα; Όχι οι μπάτσοι, ο Μπόμπολας είχε αϋπνίες…

Πάντως, αν δείτε κάποιους με κουκούλες, να προσπαθούν, να μπουν βίαια στο σπίτι σας τη νύχτα, μην καλέσετε τους μπάτσους. Είναι ήδη εκεί. Αυτό θα πει ταχύτητα!

«Έσπασαν την πόρτα διότι υπήρχαν μέσα…παράνομοι». Όπως και το 1967 παράνομοι ήταν οι Κομμουνιστές.

Ο Βενιζέλος πάλι είναι νόμιμος. Ο ΓΑΠ, ο Σαμαράς κι όλοι αυτοί. «Νόμος είναι το δίκιο του Μπόμπολα» σ’ αυτή εδώ

την Μπανανία, okay;

Είχαν όμως «στοιχεία». Ένα σκούφο που βρήκαν ένα χιλιόμετρο μακριά! Τόσο κοντά; Δηλαδή, αν γίνει κάτι στο Ψυχικό πχ και μένεις Γαλάτσι, Χαλάνδρι, Χολαργό την έβαψες! Έχουν και μάρτυρες. Όποιο δημοσιογράφο μεγάλου καναλιού να ρωτήσεις, θα ορκιστεί, σ’ ότι του πει ο εργοδότης του…

Κανένα δημοκρατικό δικαίωμα δεν παραβιάστηκε. Δεν υπήρχαν από πριν δικαιώματα για να παραβιαστούν. Εκεί είναι ζώνη οικονομικών συμφερόντων του Μπόμπολα. Τα πάντα του ανήκουν. Ποιος το λέει αυτό; Ο ίδιος, και τα κανάλια του. Α ναι κι ο σαμαράς με τον αρπάχτρα. Που όταν ακούς σαμαρά, τι σκέφτεσαι πρώτα απ όλα; Την αξιοπιστία του… ναι!

«Λάδωσε νόμιμα» και του τα χάρισαν. Κι οι άνθρωποι του ανήκουν ; Όχι όλοι. Γι αυτό φροντίζει ν’ απαλλαγεί, απ’ όσους δεν έχει αγοράσει. Το παρεξηγήσατε βρε σεις, δεν θέλει την περιοχή, όχι. Το χρυσό που έχει η περιοχή θέλει. Τα άλλα θα τα αφήσει, «ελαφρώς» κατεστραμμένα. Άλλωστε γιατί ν ανησυχεί για τη Χαλκιδική; Αυτός πάει αλλού διακοπές…

«Άργησαν όμως ν’ ανοίξουν». Πράγματι. Που να φανταστεί κάποιος, ότι μπορεί να κοιμόνταν στις τρεις το βράδυ!  Τέτοια ώρα αρχίζει η διασκέδαση βρε. Τελικά οι μπάτσοι θα πληρωθούν τα νυχτερινά και τις υπερωρίες; Μπορεί να τους κάνει μια δωρεά τ’ αφεντικό αντί χρημάτων: ένα ωραίο ζουμερό κόκκαλο. Από το πόδι ή το χέρι κανενός κατοίκου…

Αν πάω σε τμήμα 3 το πρωί να αλλάξω ταυτότητα, θα με εξυπηρετήσουν άραγε; Οι κάτοικοι στις Σκουριές πήγαν στο τμήμα, να ανταποδώσουν την «εθιμοτυπική επίσκεψη», αλλά οι μπάτσοι ήταν άφαντοι. Εκεί κοντά θα κρύβονταν, γιατί είχαν αφήσει τα όπλα πίσω τους…

«Θα γίνονταν μακελειό αν πήγαιναν το απόγευμα» είπε ο υπουργός προστασίας του πωλείται.  Γι αυτό μακέλεψαν τη δημοκρατία και τη δικαιοσύνη νύχτα. Μην ανησυχήσουν τους υπόλοιπους κατοίκους. Δεν ήθελαν να δουν τα αίματα στο φως της μέρας…

«Δεν διαπραγματεύονται με όσους κατηγορούνται για παρανομίες». Τ’ ακούς αυτό Γιωργάκη; Για σένα το λένε, προφανώς… Πήγαινε μόνος σου στην Εξεταστική, αλλιώς ξέρεις… Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα ενοχλήσουν τη γειτόνισσα, τη lady Gaga, όπως θα σου σπάνε την πόρτα και δε θα μπορεί να τραγουδήσει την επομένη…

Ο Παπαδόπουλος κουταμάρα έκανε. Αν έδινε υπουργείο στον Κουβέλη, θα είχε Αριστερό άλλοθι…Αλήθεια εκεί στη ΔΗΜΑΡ είχε κανείς σας συγγενή, που τον τραβολογούσαν τη νύχτα στην ΕΑΤ ΕΣΑ; Αναρωτιέμαι…

«Δεν το κάνουμε γαλατικό χωριό»!  Είπε ο πραιτοριανός. Οι λεγεωνάριοι πάλι στο τμήμα έλεγαν: «Πάρτε μετάθεση στην Ιερισσό μας έλεγαν… θα έχει ησυχία, μας ξανάλεγαν…»! «Κύριε υπουργέ, κάποιος κύριος Αστερίξ παρέα με  κάποιο άλλο εύσωμο κύριο σας ζητάνε. Να περάσουν»;

Τελικά ο Σαμαράς πάει για νόμπελ. Αυτό είναι το ταξίδι στο χρόνο. Μια απλή ενέργεια των ΜΑΤ και τσούπ! Γυρίσαμε στο 1967, μη σου πω πιο πίσω στην κατοχή. Περνάμε τώρα το Μεσαίωνα και πάμε ντουγρού για παλαιολιθική εποχή!

Τρέχουμε, αλλά με την όπισθεν…

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ, & greki-gr μοντάζ Γρέκι
http://anemosantistasis.blogspot.gr/2013/04/blog-post_2809.html

ΦΩΤΗ,ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΩΣ ΦΙΛΟΣ...


ΘΕΛΕΙ ΡΙΣΚΟ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ....
 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΚΔΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Η πρώτη είναι οτι όντως πιστεύετε στην αναγκαιότητα στήριξης της.Αυτή την εκδοχή δεν θέλω να την πιστέψω.
Να πιστέψω δηλαδή οτι η σκέψη σας ταυτίζεται με αυτη του βορίδη,του άδωνος,του βενιζέλου,της μέρκελ για να μην αναφέρω και αλλους.
Αν αυτό ισχύει τοτε θα κριθείτε σύντομα απο την επιτυχία η αποτυχία του προγράμματος της (κυβέρνησης).
Η δεύτερη είναι οτι συμμετέχετε με εκβιαστικό δίλημμα οτι θα ρίξετε την (κυβέρνηση) αν αποχωρήσετε.
Θέλω να πιστέψω στην δεύτερη εκδοχή που είναι και η πιο συμπαθητικη στην προσωπικότητα σας και θελω να σας πω την δική μου σκέψη για το πως θα απαγκιστρωθείτε απο τον εκβιασμό.
ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ!!!
ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
ΓΙΑΤΙ?
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ!!!
Θα μου πείτε "μα πως?"
Γιατί φιλε μου φώτη έχουν δεκανίκια και (πρόθυμους).
Αποσύροντας την στήριξη σας θα τους ξεσκεπάσετε και  θα ανεβείτε δημοσκοπικά,να μην πω και ποσα αλλα θετικα θα καρποθείτε με αυτη την κινήση ματ.
Σας έσκασα τοση ώρα,αλλα δειτε και μονος σας στην βουλη και θα τους βρειτε και μονος σας.
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΜΟΓΑΛΑΚΤΟΙ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!!
Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
Οσο για τους (πρόθυμους),εχω και εγω την περιέργεια να τους αποκαλύψετε

ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ!!!

Να βλέπετε τηλεόραση!!!!


 Να βλέπετε τηλεόραση!!!!

Μπορεί να μην αρέσει σε κάποιον αυτό που θα πω, έτσι ακριβώς όπως δεν αρέσει ούτε σε μένα. Δεν παύει, όμως, να είναι η πραγματικότητα που κατά βάθος όλοι, μα όλοι, γνωρίζουν. Η τηλεόραση είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας μας. 
Ο κόσμος των social media αλλά και του περίγυρου όσων διαβάσουν τούτες τις γραμμές βλέπουν την τηλεόραση αποκλειστικά ως μέσο προπαγάνδας πολιτικών και αγορών -όπως κι εγώ-.

Αυτό, όμως, δεν αναιρεί το ένα και μοναδικό γεγονός. Η τηλεόραση είναι αυτή που εξηγεί την -όποια- στάση του κόσμου απέναντι σε κάθε κοινωνικό ή πολιτικό φαινόμενο. Είτε αυτό είναι ο φασισμός, το λάιφστάιλ, οι τράπεζες, οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι, τα πολιτικά τζάκια, οι ειδήσεις - πλυντήριο.

Η τηλεόραση είναι εκείνη που με τα μηνύματά της εξηγεί τις προθέσεις όσων ζητούν αίμα και εξαθλίωση. Με τα αδιέξοδα της, τα διλήμματα της, τις θαμμένες της ειδήσεις και τις πληρωμένες εκπομπές με τοποθέτηση προϊόντος που όλο και πιο συχνά κάνουν την εμφάνισή τους τώρα τελευταία ως “αντικειμενικές ματιές”.

Η τηλεόραση· που έχει εισάγει τις αρρωστημένες της συνήθειες και στο ίντερνετ. Αυτό το ίντερνετ, που όλο και περισσότερος κόσμος αναζητά διέξοδο στην ενημέρωση του. Δεν χρειάζεται παρά να δει κάποιος την αποδοχή της μάζας στα τηλεοπτικά της πρότυπα.

Όταν η Τζένη Μπαλατσινού ή ο Γιάννης Λάτσιος έχουν 100.000 folowers στο τουίτερ μόνο και μόνο γιατί βρίσκονται στο Dancing with the Stars, όταν οι όψιμα αντιμνημονιακοί τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι που βρέθηκαν στις κεφαλές πολιτικών και οικονομικών ξεπλυμάτων λαμβάνουν χιλιάδες μηνύματα συμπαράστασης καθημερινά, ξέρεις ότι είναι πάρα πολλοί εκείνοι που ξέχασαν τόσο γρήγορα όλα όσα έπρεπε να θυμούνται.

Η τηλεόραση εξηγεί το φόβο των πολλών. Όταν παρακολουθείς ένα δελτίο ειδήσεων ή μια πολιτική εκπομπή, δεν πρέπει να μένεις σε αυτά που λέει ο κάθε καλεσμένος βουλευτής, ούτε ο αλαβάστρινος παρουσιαστής - οικοδεσπότης.

Πρέπει να υποβάλλεις τον εαυτό σου σε μια διαδικασία φιλτραρίσματος των μηνυμάτων που βγάζουν οι δηλώσεις τρόμου και μίσους, οι στημένοι τσακωμοί και οι συνεχόμενες προσβολές της -κατά τα άλλα- καταρρακωμένης νοημοσύνης σου, για να κατανοήσεις το λόγο για τον οποίο αυτοί οι τύποι εξακολουθούν να έχουν την πολυτέλεια του να ξεμυτίζουν από τα σπίτια τους. Όσοι κι αν τους φυλάνε.

Ο κόσμος που παρακολουθεί με αυτή τη ματιά τηλεόραση δεν είναι απλά μειοψηφία. Είναι μία σταγόνα στον ωκεανό μιας παραπληροφορημένης κοινωνίας.

Αν με ρωτούσε κάποιος τι να κάνει, θα του απαντούσα με μία φράση. Να βλέπει τηλεόραση. Ναι, πρέπει να είσαι ανώμαλος για να αντέξεις μία δίωρη εκπομπή με τον Βορίδη, τον Άδωνι, τον Ψαριανό ή την Ξενογιαννακοπούλου. Πρέπει να είσαι στα όρια του ψυχοπαθούς για να στηθείς μία ώρα και να παρακολουθήσεις τη συνέντευξη του Γιάννη Στουρνάρα, του Βαγγέλη Βενιζέλου ή του Αντώνη Σαμαρά.

(Ο Σαμαράς έχει πάψει να δίνει τηλεοπτικές συνεντεύξεις εδώ και μήνες γιατί είναι πολύ απασχολημένος με τη σωτηρία της χώρας, οπότε μία δική του τηλεοπτική εμφάνιση θα αποτελέσει ένα ακόμη τρανταχτό επιχείρημα για να κάτσεις να τον δεις).

Πρέπει να φτάσεις ένα βήμα πριν τα ηρεμιστικά για να γίνεις μάρτυρας του πανηγυριού που στήνεται καθημερινά από τάχα μου “κυβερνητικούς” και “αντιπολιτευτικούς” δημοσιογράφους που παρουσιάζουν ωριαίους σκηνοθετημένους τσακωμούς με υποκριτικές ικανότητες που ένας απόφοιτος δραματικής σχολής δεν έχει ματαδεί στην ακαδημαϊκή του ζωή.

Με δυο λόγια, πρέπει να έχεις περιορισμένες τάσεις μαζοχισμού.

Συνειδητοποιημένου μαζοχισμού. Μόνο και μόνο για να καταφέρεις να κατανοήσεις αυτόν τον καθημερινό φόβο και τη μνησικακία που κυριαρχεί γύρω σου. Την αποβλάκωση και το ψέμα. Για να μην ξεχνάς και να θυμίζεις με όποιον τρόπο μπορείς στους ξεπλυμένους τηλεοπτικούς αστέρες όλα εκείνα που νομίζουν πως έχουμε ξεχάσει.

Ακόμη κι αν σε λένε ανώνυμο, κουκουλοφόρο και επικοινωνιακό μισθοφόρο. Έστω κι αν σε κατατάσσουν στην κατηγορία του “τρομοκράτη” και απειλούν να σε ξεμπροστιάσουν διαδικτυακά, μην έχοντας ιδέα τι είναι το διαδίκτυο.

Όλα αυτά μπορεί να ακούγονται εξωπραγματικά σε πολλούς. Λίγοι είναι εκείνοι που έχουν την υπομονή ή το καθαρό μυαλό να ακολουθήσουν με αυτόν τον τρόπο τους καθημερινούς τηλεοπτικούς βομβαρδισμούς. Αλλά αν υπάρχει ένας τρόπος να ερμηνεύσεις μία κατάσταση, αυτήν την κατάσταση, είναι αυτός.

Να βλέπεις τηλεόραση.

Είτε είναι ο Τράγκας με τους χρυσαυγίτες, είτε το δακρύβρεχτο ντοκιμαντέρ του Κανάκη για την πείνα στην Αφρική, είτε τα πληρωμένα ρεπορτάζ για την Κόσκο ή την Ελντοράντο. Να βλέπεις τηλεόραση. Όχι γιατί εσύ έχεις ανάγκη να μάθεις περί τίνος πρόκειται. Γιατί έχει ο διπλανός σου. Γιατί τα δικά σου αυτονόητα, είναι το άγνωστο του άλλου.

Να βλέπεις τηλεόραση. Και να μιλάς. Όσο μπορείς και με όποιον τρόπο γνωρίζεις. Μόνο τότε θα καταφέρεις να βγάλεις τον περίγυρο σου μπροστά απ’ το κουτί. Μόνο τότε θα εκπαιδεύσεις όσους περισσότερους μπορείς να βλέπουν με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κριτική ματιά τα σκατά που συμβαίνουν γύρω σου.

Κι όταν -όποτε- γίνει αυτό, τότε η τηλεόραση θα σβήσει μια για πάντα. Όχι στους τηλεοπτικούς δέκτες του σαλονιού, αλλά στο μυαλό του καναπέ. Κι όταν τα OFF του πνευματικών τηλεκοντρόλ γίνουν περισσότερα από τα ΟΝ, τότε κάτι μπορεί τελικά να αλλάξει.

http://anemosantistasis.blogspot.gr/2013/04/blog-post_12.html

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Greek Report: Germany Owes Us Billions for World War II



NEWSER) – Greece may have a novel way of solving its debt problems: Get Germany to pay billions in decades-old war reparations. The Greek finance ministry commissioned a secret report that says Germany owes the country big time over World War II. Though the Greek newspaper, To Vima, that printed the report yesterday didn't give an exact figure as to what was owed, previous Greek calculations point to some $211 billion, or 80% of Greece's GDP, der Spiegel reports.
The 80-page, top-secret report emerged yesterday. "Greece never received any compensation ... for the loans it was forced to provide to Germany or for the damages it suffered during the war," the paper reported. The report came after researchers perused 190,000 pages of documents, including court rulings and legal texts, many of which had been kept in bags in the basements of government buildings. But Germany isn't exactly tripping over itself to pay up, and Greece's government doesn't want to risk its ties to a country leading the fight against the euro crisis. "This is no time to pick a fight with Berlin," says a top Greek official.
Source: Newser.com

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΕΥΡΩΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟΣ

Ο Ευρωσκεπτικισμός ως αντίδραση στα αποκαλυπτήρια ευρώ, ΕΕ (Εφημερίδα των Συντακτών, 6-7.4.2013)


eu offΔιαστάσεις θύελλας έχουν προσλάβει σε όλη την Ευρώπη οι αντιδράσεις απέναντι στην πολιτική κανιβαλικής λιτότητας που προωθούν Βρυξέλλες και Φρανκφούρτη. Στην Ιταλία το 55% των πολιτών ψηφίζουν δύο κόμματα που αμφισβητούν το ευρώ παίρνοντας την εκδίκησή τους από την Μέρκελ για το συνταγματικό πραξικόπημα με το οποίο ανατράπηκε ο  Μπερλουσκόνι, το Νοέμβριο του 2011. Στην Κύπρο το 67% των ερωτηθέντων τάσσεται κατά του ευρώ κι η πολιτική ηγεσία της χώρας – πλην Λακεδαιμονίων – εξετάζει την αποχώρηση από το ευρώ και προετοιμάζεται γι’ αυτήν. Στην Πολωνία το 62% όσων συμμετείχαν σε δημοσκόπηση διαφωνεί με την ένταξη στο ευρώ, όταν δέκα χρόνια πριν, το 2003, το 78% δήλωνε υπέρμαχος του ενιαίου νομίσματος. Αντίστοιχη είναι και η φθορά που καταγράφουν όσοι πολιτικοί αναλαμβάνουν να φέρουν σε πέρας την κατεδάφιση του κράτους πρόνοιας και την αφαίρεση των εργατικών κατακτήσεων με τα σκήπτρα να ανήκουν στον γάλλο πρόεδρο Φρανσουά Ολάντ, που μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο κατοικίας στα Ηλύσια Πεδία χαρακτηρίζεται «κακός πρόεδρος» για το 51% των Γάλλων.
Οι αντιδράσεις δεν περιορίζονται μόνο στις χαμηλότερες κοινωνικές ομάδες που θίγονται από τα νεοφιλελεύθερα μέτρα. Έτσι, έκπληξη προκαλούν – εκ πρώτης όψεως – οι δηλώσεις του υπουργού Εξωτερικών του Λουξεμβούργου, Ζαν Άσελμπορν, ότι η Γερμανία επιδιώκει την «ηγεμονία» στην Ευρώπη κι επίσης ότι «η Γερμανία δεν έχει το δικαίωμα να αποφασίζει για το οικονομικό μοντέλο άλλων κρατών μελών της ΕΕ». Τα φαινόμενα απειθαρχίας πυκνώνουν με τον ιταλικό ΣΕΒ (Confidustria) να κηρύσσει κατάσταση έκτακτης πιστωτικής ανάγκης καλώντας τις οικονομικές αρχές να βρουν αμέσως 40 δις. ευρώ (2% ΑΕΠ) για να εξοφλήσουν τους προμηθευτές. Μια κίνηση που είτε αποτελεί επιθετικό μέτρο δημοσιονομικής στήριξης (fiscal stimulus) ή καθυστερημένη αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων χρεών (όπως διατείνεται) αναιρεί ντε φάκτο την πολιτική δημοσιονομικής πειθαρχίας που απαιτεί η Γερμανία.
Το αυξανόμενο ρεύμα δυσπιστίας και απόρριψης του ευρώ και της ΕΕ, που συχνά καλείται ευρωσκεπτικισμός, είναι η απάντηση των όσων πίστεψαν ότι η ΕΕ και το ευρώ αποτελούν τους εγγυητές του βιοτικού επιπέδου και των δημοκρατικών κατακτήσεων. Το σχετικό προφίλ που περίτεχνα κι επί δεκαετίες οικοδόμησε η ΕΕ, με την αμέριστη βοήθεια της σοσιαλδημοκρατίας η οποία τώρα πληρώνει το τίμημα με την εκλογική της υποχώρηση, κατέρρευσε όταν έπρεπε να αντιμετωπιστεί η τρέχουσα κρίση. Τότε ο βασιλιάς φάνηκε γυμνός με τα κανιβαλικά μνημόνια που εφαρμόστηκαν σε Ιρλανδία, Πορτογαλία και πρωτίστως Ελλάδα και την δήλωση εκ μέρους της Γερμανίας (μέσω του προέδρου του συμβουλίου υπουργών Οικονομικών και του προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ) ότι ακόμη και οι τραπεζικές καταθέσεις μπορούν να θυσιαστούν στον βωμό της διάσωσης των τραπεζών και της υπέρβασης της κρίσης να κάνουν σαφές ότι είμαστε μάρτυρες ενός κοινωνικού πολέμου χωρίς ουδέτερες ζώνες, χωρίς πρόσφατο προηγούμενο. Επίδικα αυτού του πολέμου είναι τόσο τα εργατικά δικαιώματα κι οι κατακτήσεις (από το οκτάωρο μέχρι τη δημόσια υγεία και παιδεία) όσο και τα κυριαρχικά δικαιώματα που αμφισβητούνται από την ανανεωμένο και επικίνδυνο γερμανικό επεκτατισμό, φυσικά συγκαλυμμένα, μέσω των θεσμών της ΕΕ. Η μίνι «στάση» της πολιτικής ηγεσίας του Λουξεμβούργου και της Ιταλίας απέναντι στην Γερμανία, παρότι καμία απ’ αυτές τις δύο χώρες δεν είχε την τιμή να φιλοξενήσει τους γκαουλάιτερ του Τέταρτου Ράιχ, όπως είναι ο Φούχτελ κι η Τασκ Φορς του Ράιχενμπαχ, αποκαλύπτει επίσης το σοκ που δέχτηκαν οι πολιτικές ελίτ της Ευρώπης από τον απίστευτο κυνισμό με τον οποίο «τελείωσαν» οικονομικά την Κύπρο οι Γερμανοί σε μία νύχτα. «Αν τώρα έγινε στην Κύπρο, γιατί σύντομα να μην έρθει η δική μας σειρά», φαίνεται να αναρωτούνται, απρόθυμοι σε κάθε περίπτωση να μετατραπούν σε αποικίες του Τέταρτου Ράιχ, όπως πειθήνια έχει αποδεχτεί η ελληνική πολιτική ελίτ.
Η ένταση της κοινωνικής και πολιτικής πόλωσης, ως αποτέλεσμα των αυστηρότερων μέτρων λιτότητας που φέρνει το Δημοσιονομικό Σύμφωνο και της επέκτασης της κρίσης (με το χρόνο να κυλάει αντίστροφα για την Σλοβενία) για την οποία άλλωστε μας προϊδέασε η πρόσφατη απόφαση της γερμανικής κεντρικής τράπεζας να διπλασιάσει τα αποθεματικά που τηρεί για ώρα ανάγκης (κρατική χρεοκοπία) από 7,7 δισ. σε 14,4 δισ. ευρώ θα δώσουν νέα ώθηση στο ρεύμα του ευρω-σκεπτικισμού. Από την αποφασιστικότητα όσων έχουν συμφέρον να ανατρέψουν την επερχόμενη λαίλαπα θα εξαρτηθεί η διάρκεια και το βάθος της Ευρωπαϊκής Άνοιξης που ήδη έκανε την εμφάνισή της…http://leonidasvatikiotis.wordpress.com/2013/04/08/%CE%BF-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%89%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B1/

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥς ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ


Καπιταλο-Φασισμέ στην Ελλάδα …δεν θα περάσεις!


 Τα τρία - δύο! & το μακρύ - κοντό! ...της τρικομματικής αθλιότητος μέλλον!!!


Δύο κεφάλια βλέπω!

Κατ εμέ συμβολίζει την αντίστροφη μέτρηση της Τρικομματικής υπάρξεως!

Το ένα συμβολίζει της ΝΔ και το άλλο του ΠΑΣΟΚ! ...της ΔΗΜΑΡ που να βρίσκεται άραγε? Μήπως σε όψιμη κύηση? Μπα ...δεν το νομίζω! Με βεβαιότητα λέω πως όχι! Το βέβαιο είναι να το έχουν καταβροχθίσει τα άλλα δυο αυτά τερατόμορφα! ..άρα απομένει να το δούμε και να το ζήσουμε ρεαλιστικά και επί της Πολιτικής σκηνής!

Ο πειραματισμός των ξένων παραπολιτικών και παραοικονομικών κέντρων οδεύει προς το τέλος του!

Εκείνο που το θηρίο θα υποστεί όταν αφεθεί στην τύχη του είναι να αρχίζει να τρώει τον ίδιο του τον εαυτό! …αρχής γενομένης από την ουρά του!

Αυτός είναι ο σημερινός Καπιταλισμός και συγχρόνως το ΤΕΛΟΣ του, το οποίο - δεν αργεί!

…γιατί τελικά τις ισορροπίες στον κόσμο τις καθορίζει ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ και η αυτού Ανθρώπινη Λογική!

Καπιταλο-Φασισμέ στην Ελλάδα …δεν θα περάσεις!

Οι Έλληνες δεν θα σου το επιτρέψουν!


Christos Tsokaktsis 07/04/2013



< η foto κλεψιμαίϊκη - ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!>

καταγγελεια γαιδαρου για προσβολη του ονοματος του


 ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΧΟΥΝΤΙΚΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΑΡΙΟΥ: Αστυνομική κινητοποίηση για σύλληψη πολίτη που αποκάλεσε "γαϊδούρι" σεσημασμένο πολιτικάντικο έκτρωμα - Άπραγοι στη σύλληψη οι παριστάμενοι νεοραγιάδες

Στο Α.Τ. Βουλιαγμένης κρατείται αυτή την ώρα ένας πολίτης μετά από μήνυση που υπέβαλε εναντίον του το εικονιζόμενο στη φωτό ακατανόμαστο σίχαμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λίγο πριν από τις 12 το μεσημέρι ο πολίτης είδε το υπέρβαρο ανθελληνικό περίττωμα στην λίμνη της Βουλιαγμένης και σχολίασε «Δείτε το γαϊδούρι που έχει το θράσσος να έρχεται και για μπάνιο», ο πολιτικάντης τον πλησίασε «με το μπουρνούζι του» και του ζήτησε να επαναλάβει. Οταν ο πολίτης επανέλαβε όσα είχε πει ο πρώην υπουργός κάλεσε τον αστυνομικό της ασφάλειάς του ο οποίος ζήτησε τα στοιχεία του και όταν εκείνος αρνήθηκε κάλεσε την άμεση δράση.
«Αμέσως ήρθαν 5 περιπολικά της αστυνομίας και δύο μοτοσικλετιστές της ομάδας «ΔΙΑΣ» λέει ο Κ.Ρ. και προσθέτει «Με έφεραν στο Α.Τ. της Βουλιαγμένης όπου ενημερώθηκα ότι ο Πάγκαλος υπέβαλε μήνυση εναντίον μου, ρώτησα αν μπορούσα να υποβάλω κι εγώ μήνυση κατά του πρώην υπουργού και αν θα έμενε και εκείνος μαζί μου στο αστυνομικό τμήμα, «εμείς πάντως θα τον αναζητήσουμε» μου απάντησαν οι αστυνομικοί με τους οποίους δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί αντιλαμβάνονται και εκείνοι την αγανάκτησή μου ως πολίτη αυτής της χώρας» καταλήγει ο Κ.Ρ. εκφράζοντας ταυτόχρονα το παράπονο «Κανένας από τους ανθρώπους που βρίσκονταν στην λίμνη δεν αντέδρασε στην σύλληψή μου, μου έκανε τρομερή εντύπωση».
(ΠΗΓΗ: http://troktiko.eu/)
ΔΙΕΡΩΤΗΣΗ ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ: Στη θέα αυτού του πράματος (και εφόσον δεχτούμε ότι πράγματι έχεις την ψυχραιμία να μιλήσεις και όχι να βιαοπραγήσεις ή έστω να αποχωρήσεις αντιδρώντας στην προσβολή της δημόσιας αιδούς και αισθητικής από την απαράδεκτη ελεύθερη διακίνηση του υπέρβαρου βοθρολύματος), είναι δυνατόν να επιλέξεις ως ζώο παρομοίωσης το συμπαθέστατο γαϊδούρι;

http://idioisommasi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_3671.html

 Η Τρόικα απαιτεί επιπλέον μέτρα. Το κρύβουν τα παπαγαλάκια, αλλά αποκαλύφθηκαν!


Το όργιο παραπληροφόρησης σε αυτή την χώρα, έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Τα ''παπαγαλάκια'' που αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι, και εργάζονται στα μεγάλα ΜΜΕ, προσπαθούν να μας πείσουν αυτές τις μέρες ότι το πρόβλημα στις διαπραγματεύσεις κυβέρνησης και τρόικας, είναι οι 1000 επίορκοι υπάλληλοι, και η συγχώνευση Εθνικής-Eurobank(το τελευταίο ελάχιστα μας ενδιαφέρει, σε αυτή τη φάση).
Το θέμα των επίορκων είναι γελοίο, αφού δεν χρειάζεται καμία τρόικα για να απολυθούν, μιας και ο υπάρχων δημοσιουπαλληλικός κώδικας προβλέπει απόλυση επίορκων δημοσίων υπαλλήλων, εφόσον αυτό αποδειχτεί. Το πρόβλημα τους είναι η μαζική απόλυση δημοσίων που απαιτεί η τρόικα. Σαφής απόδειξη αποτελεί η απαίτηση της τρόικας για αποπομπή του Υπουργού Μανιτάκη. Τα ''παπαγαλάκια'' μιλάνε για απόρριψη του σχεδίου του Υπουργού από τους δανειστές σκέτα, αλλά ήδη διέρρευσε στον τύπο φράση του, προς τον Στουρνάρα, ''Αν θέλεις να απολυθούν δημόσιοι υπάλληλοι, υπέγραψε το εσύ''. Προφανώς δεν μιλάνε για τους επίορκους.....
  Και βέβαια, οι καθεστωτικοί δημοσιογράφοι δεν είναι και πολύ προσεκτικοί, μιας και πριν λίγο στον Eniko  δημοσιεύθηκε  με πηγή το ''Βήμα'' του Ψυχάρη, ατάκα του Στουρνάρα προς τα μέλη της τρόικας (http://www.enikos.gr/politics/134892,Stoyrnaras_se_troika:Dwste_ta_kleidia_st.html), που φέρει τον Στουρνάρα να τους λέει ''"Mη μας πιέζετε άλλο. Αν θέλετε και άλλα μέτρα, τότε πάρτε τα κλειδιά του υπουργείου Οικονομικών και δώστε τα στον Τσίπρα... Να σας δώσω το τηλέφωνο του Τσακαλώτου (σ.σ. βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ με σπουδές στην Οξφόρδη ) να συζητάτε μαζί του".
  Και εδώ να διαφωνήσω με τον ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ. Δεν παίζεται ένα απλό επικοινωνιακό παιχνίδι εντυπώσεων. Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν ξέρει τι λέγεται σε αυτές τις διαπραγματεύσεις, και σίγουρα παίζεται από το καθεστωτικό σύστημα ένα παιχνίδι διασποράς ψευδών ειδήσεων.

ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ......ΣΗΜΕΡΑ



Έντιμοι, αμόλυντοι, αποτελεσματικοί και πατριώτες οι πολιτικοί που θα κυβερνήσουν τη χώρα με πρόταγμα τη δραχμή, την ανάπτυξη, την κοινωνική δικαιοσύνη

Μόνο τότε μπορεί να πετύχει η επιστροφή στη δραχμή  και στην αυτοδύναμη ανάπτυξη

Θ.Κατσανέβας
Η έξοδος από το ευρώ και το Μνημόνιο, μπορεί να πετύχει μόνο με τον αποκλεισμό όλου του πολιτικού προσωπικού στα υψηλά κυβερνητικά κλιμάκια των τελευταίων δεκαπέντε χρόνων, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Η χώρα δεν αντέχει πλέον τις κλασικές πρακτικές πολιτικής πατρωνίας, υποσχεσιολογίας και αντιπαραγωγικών παροχών.

Εναπόκειται στη νοημοσύνη, στη βούληση και στην οργανωσιακή πρόθεση του ελληνικού λαού να μην παρασυρθεί από τη διαπλεκόμενη μιντιαρχία και επιτρέψει τη διαχείριση της επιστροφής στο εθνικό μας νόμισμα από φαύλους πολιτικούς που μέχρι χθες εξέφραζαν την υποταγή τους στο ευρώ και έχουν μολυνθεί με τις υπογραφές τους στο Μνημόνιο. Ούτε βέβαια, έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε πειράματα με άκαπνους και άπειρους ψευτοσωτήρες κηπουρούς, που συνήθως είναι χειρότεροι από τους παλαιότερους πολιτικάντηδες.
Μάλλον ακατάλληλοι είναι και  όσοι φωνασκούν ενάντια στο Μνημόνιο, αλλά καταθέτουν την πίστη τους στην ευρωζώνη, σε μια προσπάθεια να έχουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο, είναι Δεν επιτρέπεται να επιστρέψουμε στις εποχές που ζούσαμε με δανεικά, «των τεμπέληδων της εύφορης κοιλάδας», όταν συνειδητά ή ασυνείδητα οδηγηθήκαμε στην εξόντωση του παραγωγικού μας δυναμικού. Το μεγάλο χαστούκι της Τρόικας, πρέπει να μας γίνει μάθημα για να μην επαναλάβουμε τα ίδια λάθη. Να απολακτίσουμε τη λάθρα διαβίωση, τις αντιπαραγωγικές συμπεριφορές, τις αλόγιστες σπατάλες, τη διαφθορά.
Στο τιμόνι της χώρας πρέπει να βρίσκονται άξιοι και έντιμοι κυβερνήτες με σοβαρό βιογραφικό σημείωμα στις επιστήμες, στις επιχειρήσεις, στην πολιτική, αλλά είναι αμόλυντοι από τη Μνημονική εμπλοκή, έχουν μελετήσει και εκπονήσει το σχέδιο Β για την επιστροφή στο εθνικό νόμισμα, έχουν έντιμο πρότερο βίο, διαθέτουν διαχειριστικές δεξιότητες, αποτελεσματικότητα, αναπτυξιακό όραμα, με θέληση να πατάξουν τη διαφθορά, τη σπατάλη, τη φοροδιαφυγή στην πράξη και όχι μόνο στα λόγια. Έμπειρα και έντιμα στελέχη με επιστημοσύνη, εντιμότητα και κοινό νού, οι οποίοι θα έχουν το σφρίγος, τις δεξιότητες και την αυθύπαρκτη πολιτική υπόσταση για να διαπραγματευτούν αποτελεσματικά με τους διεθνείς δανειστές. Οι οποίοι θα γνωρίζουν ότι η έκδοση χρήματος από το Χολαργό με μέτρο και φειδώ, θα κατευθύνεται  σε αναπτυξιακά μέτρα και  κοινωνικές παροχές και όχι σε απαιτήσεις συντεχνιών.
Ικανοί και νοικοκυραίοι πολιτικοί που θα στοχεύουν με μεθοδικότητα στην καταπολέμηση της ανεργίας και στη σταδιακή βελτίωση των εισοδημάτων, όταν η οικονομία αρχίσει να ανακάμπτει, αφού αποκτήσει την ανταγωνιστικότητα της. Γνωρίζοντας και προειδοποιώντας τον ελληνικό λαό πως η  επιστροφή στη δραχμή  δεν είναι στρωμένη με ροδοπέταλα, αλλά ότι αυτός είναι ο μόνος δρόμος  της ελπίδας για  έξοδο από την τραγωδία που βιώνουμε σήμερα.
Άξιοι ηγέτες  που θα τον πείσουν ότι μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας, ότι οφείλουμε να αξιοποιήσουμε τους πλούσιους παραγωγικούς μας πόρους, να δουλέψουμε σκληρά, να στραφούμε σε διεθνείς συμμαχίες, ανάλογα με τις σημερινές παγκόσμιες γεωπολιτικές ισορροπίες, να παλέψουμε για να κερδίσουμε το αύριο της χώρας μας. Για το σκοπό αυτό, οι πατριώτες της « Συμμορίας της δραχμής, πρέπει να βρίσκονται σε ετοιμότητα, να οργανωθούν πολιτικά και να δράσουν αποτελεσματικά.
http://theodore-katsanevas.blogspot.gr/2013/04/blog-post_2056.html

Ο πέμπτος άθλος του Ηρακλη που καθάρισε την κοπριά απο τα 3000 βόδια θυμίζει προκλητικά την σημερινή αδιέξοδη κατάσταση που εχει φτάσει η χώρα απο την πολυ κοπρια που εχει συσσωρευτεί

Και το ποιο τρομακτικό ειναι ο επόμενος  άθλος του, κατα τον οποίο σκότωσε με τις σαΐτες του τις Στυμφαλίδες Όρνιθες, που ήταν ανθρωποφάγα αρπακτικά πουλιά με χάλκινα ράμφη, νύχια και φτερά, και πετούσαν σαν σαΐτες.

Η Κόπρος του Αυγεία ήταν η κοπριά που είχε συγκεντρωθεί στους τεράστιους στάβλους του βασιλιά της Ήλιδος Αυγεία με τα 3.000 βόδια, οι οποίοι δεν είχαν καθαρισθεί επί πολλά (αναφέρεται και 30) χρόνια. Το καθάρισμα αυτών των στάβλων από όλη την κοπριά μέσα σε μία μόνο ημέρα ήταν ο πέμπτος άθλος του Ηρακλή.
Ο Ηρακλής παρουσιάσθηκε στον Αυγεία και, αποκρύπτοντας τη διαταγή του Ευρυσθέα για τον άθλο, προσφέρθηκε να καθαρίσει τους στάβλους σε μία ημέρα με αντάλλαγμα το ένα δέκατο του κοπαδιού. Ο Αυγείας κορόιδεψε τον ήρωα για την προσφορά του, όμως δέχθηκε τη συμφωνία και έθεσε τον πρωτότοκο γιο του, τον Φυλέα, ως μάρτυρα.
Ο Ηρακλής καθάρισε την κοπριά σκάβοντας δύο χαντάκια στα θεμέλια των στάβλων και στρέφοντας μέσα από αυτά τα νερά του Πηνειού και του Αλφειού προς τους στάβλους. Τα νερά των δύο αυτών ποταμών (κατ' άλλους μόνο του Πηνειού) παρέσυραν όλη την κοπριά.
http://anemosantistasis.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7.html

Μπάρμπα...κατά που πέφτει το Μπαχρέιν?



Βλέπετε φωτογραφία από μια χώρα όπως το Μπαχρέιν, όπου το 80-85% του πληθυσμού διαδήλωσαν στους δρόμους κατά του βάναυσου καθεστώτος Al Khalifa, η οποία αγνοήθηκε από όλα τα διεθνή ΜΜΕ, και εννοείται και από τα ελληνικά!
 Πότε άνθρωποι από οποιαδήποτε άλλη χώρα σε αυτό το υψηλό ποσοστό διαμαρτυρήθηκε ποτέ για κάτι σε ένα μοναδικό γεγονός;
 Ναι, πληθυσμιακά του Μπαχρέιν είναι μικρό κράτος με μόλις ένα εκατομμύριο, αλλά όταν 800.000 άνθρωποι διαδήλωσαν σε μια μέρα, είναι μια ντροπή για κάθε άνθρωπο, την εκεί και όχι μόνο κυβέρνηση και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να αγνοήσει την ένδοξη επανάσταση του Μπαχρέιν! Είναι σαν μισό δισεκατομμύριο άνθρωποι διαδηλώνουν στην Κίνα ή 250 εκατομμύρια διαμαρτύρονται στις ΗΠΑ, οπότε γιατί άλλα μέτρα και άλλα σταθμά σε άλλες περιπτώσεις, και γιατί τόση υποκρισία;

Να τα βλέπουμε, και εμείς οι ''επαναστάτες'' του πληκτρολογίου, εδώ στην Ελλάδα. Φανταστείτε σε μία μέρα να κατέβαιναν στους δρόμους της Ελλάδας 8 εκατομμύρια. Και πολλοί λιγότεροι, από  το παραπάνω νούμερο, είναι αρκετό, να ρίξει κάθε κυβέρνηση, ή τουλάχιστον να γεννήσει άμεσα τις συνθήκες άμεσης ανατροπής της.
Τελικά αυτοί οι Άραβες, δεν είναι και πολύ φίλοι του καναπέ.....http://anemosantistasis.blogspot.gr/2013/04/blog-post.html