Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Τα μισώ αυτά τα παιδιά


Τα μισώ αυτά τα παιδιά
Τα μισώ γιατί μου χαλάνε την ησυχία. Τα μισώ γιατί έχουν το θράσος να σπάνε τη σιωπή. Γιατί τολμούν να με ξυπνούν άγρια από το γλυκό νανούρισμα πληρωμένων δημοσιογράφων. Τα μισώ γιατί δεν με αφήνουν να πεινάω χωρίς να αντιδρώ. Γιατί δεν με αφήνουν να δουλεύω χωρίς να πληρώνομαι. Γιατί δεν με αφήνουν να κάθομαι στην ουρά για ένα πιάτο φαΐ χωρίς να επαναστατώ. Τα μισώ γιατί ξανά δίνουν στις λέξεις το κλεμμένο τους νόημα.
Τα μισώ αυτά τα παιδιά γιατί θυσιάζονται για μένα χωρίς να τους το έχω ζητήσει.
Τα μισώ αυτά τα παιδιά γιατί μου θυμίζουν ότι τόσο καιρό παραμένω απαθής και ταυτίζομαι με τους δυνάστες μου. Τα μισώ γιατί μου θυμίζουν τους λόγους για τους οποίους έχει πάψει πια να με τρομάζει το πρόσωπο του τέρατος.  Γιατί μου θυμίζουν ότι έχω αλυσοδέσει το θεριό που κρύβεται μέσα μου. Γιατί μου τρίβουν στα μούτρα τη σκέψη ότι ενώ είμαι ζωντανός συμπεριφέρομαι σαν πεθαμένος. Τα μισώ γιατί μου θυμίζουν ότι τη ζωή δεν πρέπει να τη ζητιανεύω με το χέρι ανοιχτό αλλά να την παίρνω με τη σφιγμένη μου γροθιά. Μου θυμίζουν ότι η αντίσταση στη σκλαβιά δεν είναι μόνο δικαίωμα άλλα πρωταρχική μου υποχρέωση. Τα μισώ γιατί μου θυμίζουν ότι είμαι άνθρωπος ελεύθερος και σαν τέτοιος πρέπει να ζω.
Τα μισώ αυτά τα παιδιά
Γιατί μου θυμίζουν όλα αυτά που προσπαθώ μάταια να ξεχάσω αφήνοντας το φως της τηλεόρασης να μου νεκρώνει το μυαλό.
Τα μισώ αυτά τα παιδιά
Γιατί τολμούν να με κοιτούν στα μάτια περήφανοι για αυτό που κάνουν.
Τα μισώ αυτά τα παιδιά
Γιατί …… αναζωπυρώνουν την ελπίδα που τόσο καιρό είχα χάσει.

Αφιερωμένο
Σε όλους όσοι είναι ή αισθάνονται ακόμη νέοι.
Αντίσταση παντού – μέχρι να ξαναγυρίσει η Δημοκρατία στον τόπο που τη γέννησε.
Το προστάζει το Σύνταγμά μας, το απαιτούν από μας οι επόμενες γενιές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου