Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Ικαριαμ,τικετ

Παρακαλώ το τίκετ να προωθηθεί σε αυτούς που μπορούν να ενεργήσουν έγκαιρα πριν είναι αργά για το ίδιο το παιχνίδι μήπως και σωθεί η παλιά του αίγλη και να συνεχίσουμε να παίζουμε όσοι το λατρέψαμε.

Σας είναι γνωστά τα θέματα με τις αποθήκες στρατού-χρυσού,τα μποτάκια για πάσα χρήση, τα μη ανιχνεύσιμα προγράμματα, δωρεάν αμβροσίες και τόσα άλλα που έχουν καταστρέψει το παιχνίδι. Τι γίνεται όμως όταν παίκτες τα χρησιμοποιούν όλα αυτά όχι προς ιδίον όφελος αλλά για να καταστρέψουν το παιχνίδι των άλλων? Πως μπορεί να προστατευτεί ένας παίκτης από κάποιον που οι στρατηγοί του ανεβαίνουν, ο χρυσός του ανεβαίνει, μεταφέρει κινητές δωρεάν,βάζει τα μποτ του να τον απασχολούν κτλ.Να κάνει το ίδιο?

Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να αποκλειστούν από το παιχνίδι μεγάλοι παίκτες, ούτε και εγω θα το έκανα. Βρείτε όμως έναν τρόπο να παίζουν τίμια χωρίς παράνομες βοήθειες. Αυστηρές συστάσεις, προειδοποιητικές τιμωρίες, δεν ξέρω. Το να τιμωρηθεί πχ ο Ieros Lohos και να συνεχίσουν με άλλον δεν είναι λύση. Έχουμε το παράδειγμα του Τυφών που είχε ολόκληρη στρατιά από μποτ, τα μποτ του τιμωρήθηκαν μόνιμα(αν μπορεί να πει κάποιος ότι τιμωρεί μποτ) και αυτός που τα εκμεταλλεύονταν λίγες μέρες. Έβαλε μυαλό? Δε νομίζω, χρησιμοποιεί τα μποτ άλλων.

Εδώ και μια εβδομάδα μου έχουν μπλοκάρει την κινητή στέλνοντας πολύωρες εφόδους από τρεις (λογαριασμούς) που ξεκινάνε ανελλιπώς τις ίδιες ώρες, 6:30 το πρωί, αργά το μεσημέρι που ο κόσμος κοιμάται και το βράδυ. Οι λογαριασμοί αυτοί χρησιμοποιούνται εμφανώς από κάποιον συγκεκριμένο παίκτη η πρόγραμμα που στέλνει αυτόματα τις εφόδους. Το να τιμωρηθούν αυτοί οι λογαριασμοί χωρίς να τιμωρηθει αυτός οι αυτοί που κρύβονται πίσω τους θα χρησιμοποιήσει άλλους την επόμενη φορά.





Ένας άλλος που χρησιμοποιούν προσωρινά(την επόμενη φορά θα βάλλουν άλλον) είναι ο Ieros Lohos.Τι να πρωτοπείς γι αυτόν τον λογαριασμό, απορώ πως ακόμη υπάρχει από το 2008.Χρειάζονται αποδείξεις γι αυτόν? Θα παραπονεθεί κάποιος πραγματικός παίκτης αν τον διαγράψετε?


Συμμαχία μποτ που φιγουράρει στην 5η θέση των συμμαχιών!!! Άλλη μια κατάντια. Για τους Illuminati ILL λέω,σίγουρα κάποιοι παίκτες εκει είναι πραγματικοί...αλήθεια πως να είναι η ζωή στην συμμαχία με τα μποτ.

Παραθέτω ενδεικτικά μερικά μόνο από τα μποτ: Nios24,xbabis13,Προμηθέας 100,Μαρία1982,ΑΡΧΕΛΑΟΣ,Lord4056


AGGELOS...


 

...έχω την αίσθηση ότι είναι ο Billaras, ελέγξτε το. Επίσης ελέγξτε και τον χρυσό του Billaras,ποιοι του δίνουν, αν θεωρείται ώθηση αν είναι κανονικοί λογαριασμοί ή αν παίρνει χρυσό από μποτ ή άλλο τρικ 


Πείτε μου πως το κάνει ένας λογαριασμός των 13 μυρίων να διατηρεί 133 χιλ στρατηγούς,να έχει ενάμιση δις χρυσό και να δίνει μάχες 24 γύρων που όταν χρειάστηκε βοήθεια ήρθε καίρια ο billaras, να το κάνω και εγώ. Θα μου πείτε είναι παροπλισμένος και μπαίνει όταν χρειαστεί,οκ αλλά άλλο είναι όταν τον παροπλισμένο λογαριασμό τον χρησιμοποιεί ένας που παίζει ήδη με άλλον λογαριασμό.

Είμαστε από τις αρχαιότερες συμμαχίες χωρίς ανενεργούς παίκτες, παίζουμε για την παρέα, κάνουμε κέφι, δεν ενοχλούμε άλλους παίκτες, είμαστε αγαπητή σαν συμμαχία. Αυτό άλλωστε είναι το ικάριαμ. Τώρα οι περισσότεροι παίκτες μας μπήκαν διακοπές γιατί έτσι θέλουν και μπορούν αυτοί που παίζουν άλλο ικάριαμ, παράνομο.

Κερδίζει στην τελική η εταιρία από αυτούς ή δίνουν τα λεφτά τους σε αυτούς που κατά καιρούς στέλνουν μηνύματα σε όλους τους παίκτες και προσφέρουν δωρεάν αμβροσίες κτλ? Για να χάνει χάνει, γιατί ο παίκτης που είναι σε διακοπές θα σκεφτεί να ξαναγοράσει αμβροσία αφού δεν μπορεί να παίξει ή θα προσφύγει και αυτός σε παρανομίες αφού βλέπει ότι μένουν ατιμώρητες και του στοιχίζουν φθηνότερα. Τόσα χρόνια παίζω ικάριαμ αλλά αυτό το πράγμα δεν το έχω ξαναδεί. Η κατάσταση πλέον είναι εκτός ελέγχου και είναι καιρός να μπει μια τάξη.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

Καλοτάξιδο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου