Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Για να πιάσεις δουλειά στις γαλέρες του κάθε Χατζηνικόλα και Χατζή θα πρέπει να είσαι από άξια πάστα...



Ο κύριος Τάκης Χατζής μας λέει: "Σαφώς ήταν λάθος ανάρτηση. Δικο μου το λάθος!"


Η ανάρτηση όμως παραμένει για τρίτη συνεχόμενη ημέρα.
Πρόκειται λοιπόν για λάθος ή είναι διατεταγμένη υπηρεσία;
...και αν είναι διατεταγμένη υπηρεσία αυτή πληρώνεται ή το κάνουν λόγω κομματικών τους πεποιθήσεων;

Οι γαλέρες των διαδικτυακών ιστότοπων και όχι μόνον απαρτίζονται σε μεγάλο βαθμό από ΔΑΠάκια λόγω βίσματος και πολύ σπάνια έχουν ιδέα τι σημαίνει δημοσιογραφία.Είναι αυτοί που ο Κυριάκος ορθώς τους ονομάζει αξιόΠαστους καθώς προέρχονται από την άξια πάστα των Νεόδουλων οικογενειών.



Χαρακτηριστικό παράδειγμα μια πρώην πλέον υπάλληλος της Έλλη Στάη,η Ευδοκία Λελεδάκη,που πήρε την θεσούλα λόγω γνωριμιών του πατέρα της για να την ξεκόψει από την Χρυσή Αυγή που είχε μπλέξει και ήταν σύντροφος του Καπελώνη


Για να πιάσεις δουλειά στις γαλέρες του κάθε Χατζηνικόλα και Χατζή θα πρέπει να είσαι από άξια πάστα...



Από το altsantiri.gr

Εκατοντάδες επεξεργασμένες φωτογραφίες κυκλοφόρησαν στα μέσα κοινωνική δικτύωσης, με αφορμή την άφιξη του Ομπάμα στην Αθήνα και τις συναντήσεις που είχε. Οι περισσότερες είχαν, ως συνήθως, σατιρικό χαρακτήρα…

Μία εξ αυτών, ωστόσο, φιλοξενήθηκε και σε ενημερωτικά sites, ως πραγματική είδηση. Πρόκειται για μία φωτογραφία στην οποία φαίνεται να έχει τοποθετηθεί παλέτα μπροστά στη σκάλα του «Air Force 1» και πάνω σ’ αυτή το κόκκινο χαλί που πάτησε ο Αμερικανός απερχόμενος Πρόεδρος των ΗΠΑ.

Η αλήθεια είναι πως αυτό δεν συνέβη ποτέ. Πρόκειται για επεξεργασμένη, με photoshop, φωτογραφία. Η εν λόγω παλέτα έχει «κλαπεί» από άλλη φωτογραφία και συγκεκριμένα από την περυσινή επίσκεψη του Πάνου Καμμένου στη Σαλαμίνα, για τις εκδηλώσεις για την επέτειο της ιστορικής Ναυμαχίας.

Το θέμα είναι αν αυτό έγινε συνειδητά ή απλά οι συντάκτες των εν λόγω άρθρων πάτησαν τη… μπανανόφλουδα.



16 σχόλια:

  1. ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ πώς πήρα το δάνειό μου από μια πραγματική και γνήσια ΔΑΝΕΙΟΥ
    Εταιρεία με την επωνυμία JOSE LUIS ΔΑΝΕΙΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Είμαι πολύ χαρούμενος ΣΗΜΕΡΑ
    Και ο Θεός ευλογεί JOSE LUIS ΔΑΝΕΙΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
    Χαίρετε,
    Το όνομά μου είναι Μαρία, είμαι από τη Θεσσαλονίκη Ελλάδα, είμαι παντρεμένος, έχω ψάξει για μια πραγματική εταιρεία δάνειο για τους τελευταίους 5 μήνες και
    όλα τα πήρα ήταν μάτσο απάτες που με έκανε να τους εμπιστευόμαστε και στο τέλος
    της ημέρας, πήραν τα χρήματά μου χωρίς να δίνει τίποτα σε αντάλλαγμα, όλα
    η ελπίδα μου είχε χαθεί, πήρα σύγχυση και απογοητευμένοι, εγώ το βρίσκω πολύ
    δύσκολο να ταΐσει την οικογένειά μου, εγώ ποτέ δεν ήθελε να έχει τίποτα να κάνει
    με τις εταιρείες δάνειο στο διαδίκτυο, έτσι πήγα να δανειστεί κάποια χρήματα από μια
    φίλος, της είπα όλα όσα συνέβησαν και μου είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει, ότι
    ξέρει μια εταιρεία δάνειο που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    απαιτείται από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, που πήρε μόλις ένα
    δάνειο από αυτούς, μου κατευθύνονται για το πώς να υποβάλουν αίτηση για το δάνειο, το έκανα
    ακριβώς όπως μου είπε, έκανα αίτηση μαζί τους στο e-mail: (joseluisloans@gmail.com), ποτέ δεν πίστεψα, αλλά εγώ προσπάθησα και μου
    μεγαλύτερη έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    Είμαι ευτυχής και πλούσια και πάλι και είμαι ευχαριστώντας το Θεό ότι η εν λόγω δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν πάνω σε αυτό το απάτες σε όλο τα μέρη,
    παρακαλούμε συμβουλεύω όλους εκεί έξω που έχουν ανάγκη από δάνειο για να πάει για
    (Joseluisloans@gmail.com) ποτέ δεν θα αποτύχει, και
    η ζωή σας θα αλλάξει η δική μου did.Quickly επικοινωνήστε JOSE LUIS τα δάνεια της εταιρείας σήμερα και να πάρει το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός ευλογεί JOSE LUIS εταιρεία δάνειο για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
    Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσετε JOSE LUIS δανείου για το δάνειό σας, γιατί πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από την εταιρεία αυτή, χωρίς άγχος.====

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου


    Χρειάζεται ένα επείγον δάνειο;
    • Δανειστείτε τίποτα από € 2.000 έως € 500.000,00

    Είστε οικονομικά κάτω, Χρειάζεστε ένα δάνειο για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή να πληρώσετε τους λογαριασμούς; Παρέχουμε κάθε είδους οικονομική βοήθεια, με ελάχιστο επιτόκιο 3%

    προσφέρουμε επιχειρηματικά και προσωπικά δάνεια, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:

    Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849


    Χαιρετισμοί,
    Κ. Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com


    Προσφορά δανείου 3%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου,

    Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο 3% για τους τοπικούς και διεθνείς δανειολήπτες. Είμαστε πιστοποιημένοι, αξιόπιστοι, αξιόπιστοι, αποτελεσματικοί, γρήγοροι και δυναμικοί και εργαζόμαστε μαζί. δίνουμε ένα μακροπρόθεσμο δάνειο από 2 έως 50 χρόνια το πολύ.

    Χρειάζεστε ένα άμεσο, εύκολο και προσιτό δάνειο για να πληρώσετε για το χρέος, να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή για κάποιο άλλο λόγο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας με το αίτημα δανείου.

    Αυτή η προσφορά απευθύνεται σε σοβαρούς ανθρώπους.

    Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849

    Είμαστε πιστοποιημένοι,
    αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

    Τις καλύτερες ευχές,
    Ντέρεκ Ντάγκλας
    easyloanfirm2020@gmail.com



    3% Απλή και προσιτή προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου,

    Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο 3% για τους τοπικούς και διεθνείς δανειολήπτες. Είμαστε πιστοποιημένοι, αξιόπιστοι, αξιόπιστοι, αποτελεσματικοί, γρήγοροι και δυναμικοί και εργαζόμαστε μαζί. δίνουμε ένα μακροπρόθεσμο δάνειο από 2 έως 50 χρόνια το πολύ.

    Χρειάζεστε ένα άμεσο, εύκολο και προσιτό δάνειο για να πληρώσετε για το χρέος, να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή για κάποιο άλλο λόγο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας με το αίτημα δανείου.

    Αυτή η προσφορά απευθύνεται σε σοβαρούς ανθρώπους.

    Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com


    Είμαστε πιστοποιημένοι,
    αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

    Τις καλύτερες ευχές,
    Ντέρεκ Ντάγκλας
    easyloanfirm2020@gmail.com



    3% Απλή και προσιτή προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου,

    Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο 3% για τους τοπικούς και διεθνείς δανειολήπτες. Είμαστε πιστοποιημένοι, αξιόπιστοι, αξιόπιστοι, αποτελεσματικοί, γρήγοροι και δυναμικοί και εργαζόμαστε μαζί. δίνουμε ένα μακροπρόθεσμο δάνειο από 2 έως 50 χρόνια το πολύ.

    Χρειάζεστε ένα άμεσο, εύκολο και προσιτό δάνειο για να πληρώσετε για το χρέος, να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή για κάποιο άλλο λόγο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας με το αίτημα δανείου.

    Αυτή η προσφορά απευθύνεται σε σοβαρούς ανθρώπους.

    Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com


    Είμαστε πιστοποιημένοι,
    αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

    Τις καλύτερες ευχές,
    Ντέρεκ Ντάγκλας
    easyloanfirm2020@gmail.com



    3% Απλή και προσιτή προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σε όλους, είμαι η Mariam μια ανύπαντρη μητέρα από την πόλη του Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς έλαβα το δάνειό μου από τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου όταν μας έδιωξαν από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσα πληρώνω περισσότερο τους λογαριασμούς μου. , αφού με έκλεψαν διάφορες διαδικτυακές εταιρείες και μου αρνήθηκαν δάνειο από την τράπεζά μου και άλλες πιστωτικές ενώσεις που επισκέφτηκα. Τα παιδιά μου τα πρόσεχε ο οικοδεσπότης, ήμουν μόνος στο δρόμο. Ώσπου μια μέρα είδα έναν παλιό συνάδελφο που με σύστησε στα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Στην αρχή της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να πάρω το ρίσκο να δανειστώ άλλο δάνειο στο Διαδίκτυο, αλλά με διαβεβαίωσε ότι είχε λάβει το δάνειό της για αυτούς. Με δεύτερη σκέψη, έκανα λόγω της εργασίας μου, έκανα ένα τεστ και έκανα αίτηση για το δάνειο, για καλή μου τύχη, έλαβα ένα δάνειο 50.000,00 $ από το (loancreditinstitutions00@gmail.com). Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω το ρίσκο και να κάνω αίτηση για το δάνειο. Μου επέστρεψαν τα παιδιά μου και τώρα έχω σπίτι και επιχείρηση. Όλες μου οι ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού που έδωσαν νόημα στη ζωή μου όταν έχασα κάθε ελπίδα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα σε όλους, Το όνομά μου είναι Akuzuk, είμαι πολίτης της Λετονίας. ζω στην Ιορδανία. Θέλω να συστήσω σε όποιον χρειάζεται δάνειο να επικοινωνήσει με τα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου που μου έδωσαν δάνειο 305.000,00 δολαρίων για να ξεκινήσω την επιχείρησή μου. Τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου είναι μια νόμιμη χρηματοοικονομική εταιρεία πιστοποιημένη από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση. Προσφέρουν όλα τα είδη δανείων, π.χ. προσωπικό δάνειο, ενοποιημένο δάνειο, επενδυτικό δάνειο, δάνειο εκκίνησης επιχειρήσεων, δάνειο κολάζ και δάνειο υγείας. Email επικοινωνίας: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σε όλους, είμαι ο Samah Abdullah Awad Al-Karim, χαίρομαι που επιστρέφω σε αυτό το υπέροχο φόρουμ για να καταθέσω για τη βοήθεια που έλαβα από Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου. Χρειαζόμουν απεγνωσμένα ένα δάνειο σε άλλο για να απαλλαγώ από το χρέος και την οικονομική δουλεία που μου είχε βάλει ο πρώην σύζυγός μου. Ήταν πολύ κακό που έπρεπε να ζητήσω βοήθεια από τους φίλους, την οικογένεια, ακόμη και την τράπεζά μου, αλλά κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει επειδή το πιστωτικό μου σκορ ήταν πολύ κακό. Έκανα περιήγηση με τον υπολογιστή μου και είδα μερικές μαρτυρίες από άτομα που βοηθούσαν τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου με ένα δάνειο, και μετά αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί τους στο email τους: loancreditinstitutions00@gmail.com Ή /WhatsApp: +393509811524., μετά έλαβα ένα μήνυμα από τους και έκανα ό,τι μου ζητήθηκε. Προς μεγάλη μου έκπληξη, μετέφεραν 40.000 δολάρια στον λογαριασμό μου το δάνειο που ζήτησα και τώρα είμαι τόσο χαρούμενος που ξεκαθαρίζω το χρέος μου και έχω επίσης ξεκινήσει μια επιχείρηση με το υπόλοιπο ποσό για να φροντίσω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου. Εάν χρειάζεστε δάνειο, επικοινωνήστε με τον καλύτερο δανειοδότη όλων των εποχών Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου στο email του: loancreditinstitutions00@gmail.com /WhatsApp: +393509811524.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σε όλους σε αυτό το φόρουμ, είμαι ο Usman Suleiman από την Ιορδανία Αμμάν. αλλά ζω στο Palm Harbor Florida 34682. ΗΠΑ και θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στα πιστωτικά ιδρύματα δανείου που εκπλήρωσαν την υπόσχεσή τους χορηγώντας μου ένα δάνειο, είχα κολλήσει σε μια οικονομική κατάσταση και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω επίσης τους λογαριασμούς μου ως εκκίνηση μιας επιχείρησης. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων, ιδιωτικών και εταιρικών οργανισμών, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες απέρριψαν το αίτημά μου για πίστωση. Αλλά όπως θα το ήθελε ο Θεός, μια φίλη με το όνομα Mary Williams με σύστησε σε Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα, τα οποία επίσης μου επιβεβαίωσαν ότι έλαβε επίσης ένα δάνειο από αυτά. Σε μια προσπάθεια να επιλύσω την τρέχουσα κατάστασή μου, ήρθα σε επαφή με την εταιρεία μέσω email και υποβλήθηκα στη δέουσα διαδικασία λήψης δανείου από την εταιρεία, προς μεγάλη μου έκπληξη μέσα σε 72 ώρες, όπως και η φίλη μου η Μαίρη, έλαβα επίσης ένα δάνειο $80,000,00 δολάρια Έτσι, η συμβουλή μου σε όλους όσους ή γνωρίζουν κάποιον που επιθυμεί ένα δάνειο, εάν πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε εταιρεία σχετικά με την εξασφάλιση ενός δανείου στο διαδίκτυο με χαμηλό επιτόκιο 2% και καλύτερα σχέδια/χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής, επικοινωνήστε με τα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου. Εξάλλου, δεν ξέρουν ότι το κάνω αυτό, αλλά λόγω της χαράς που έχω μέσα μου, είμαι τόσο χαρούμενος και θέλω να δώσω στους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα για αυτή τη μεγάλη εταιρεία που δίνει πραγματικά δάνεια, είναι η προσευχή μου να τους ευλογήσει ο ΘΕΟΣ περισσότερο καθώς χαρίζουν χαμόγελα στα πρόσωπα των ανθρώπων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email στο ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) ή στο WhatsApp: +393509811524.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας Κυρίες & Κύριοι, Χρειάζεστε οικονομική βοήθεια; Είμαι η Σούζαν Μπένσον. Είμαι δανειστής και επίσης οικονομικός σύμβουλος.

    Χρειάζεστε επιχειρηματικό δάνειο, προσωπικό δάνειο, στεγαστικό δάνειο ή δάνειο για να ολοκληρώσετε το έργο σας; Εάν η απάντησή σας είναι ναι, θα σας προτείνω να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μου. Παρέχουμε κάθε είδους υπηρεσίες δανείου, συμπεριλαμβανομένων μακροπρόθεσμων και βραχυπρόθεσμων δανείων, εξασφαλισμένου και ακάλυπτου δανείου και πολλά άλλα. Για περισσότερες πληροφορίες, γράψτε μας μέσω email: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ή στείλτε μου μήνυμα απευθείας στο WhatsApp μέσω: +447360502110 και λάβετε απάντηση στη στιγμή.

    Ένα δάνειο από μια πραγματοποιήσιμη και ικανή εταιρεία είναι αυτό που χρειάζεστε για να πετύχετε τον στόχο σας. Είμαστε μια ολοκληρωμένη εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και δεσμευόμαστε να σας βοηθήσουμε να εκπληρώσετε όλες τις φιλοδοξίες σας. Ειδικευόμαστε στην παροχή δομημένων λύσεων χρηματοδότησης σε ιδιώτες και εταιρείες με τον πιο αποτελεσματικό και ταχύτερο τρόπο.

    * Μπορείτε να κάνετε αίτηση για δάνειο οποτεδήποτε, οπουδήποτε.
    * Ευέλικτο ποσό - Εσείς αποφασίζετε πόσα θέλετε να δανειστείτε.
    * Γρήγορη άμεση χρηματοδότηση - Λάβετε το δάνειό σας εντός 24 ωρών από την έγκριση.
    * Ευέλικτο επιτόκιο 3%.
    * Υψηλά ποσοστά έγκρισης
    * Ευέλικτη Αποπληρωμή - Πρέπει να επιλέξετε την Ημερομηνία Αποπληρωμής, είτε εβδομαδιαία, μηνιαία ή ετήσια για διάρκεια 1-30 ετών.
    * Απλή ηλεκτρονική εφαρμογή.
    * Εξατομικευμένη καθοδήγηση και τεχνογνωσία.
    * Χωρίς κρυφές χρεώσεις

    Μην χάσετε μια ευκαιρία λόγω έλλειψης οικονομικών. Επικοινωνήστε με την εταιρεία μου τώρα, μπορούμε να σας βοηθήσουμε με ένα δάνειο επειδή έχουμε βοηθήσει πολλά άτομα και οργανισμούς που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες σε όλο τον κόσμο

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προσφορά δανείου μας, στείλτε μας το αίτημα δανείου σας μέσω
    Email: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Οι μεσάζοντες/σύμβουλοι/μεσίτες είναι ευπρόσδεκτοι να φέρουν τους πελάτες τους και προστατεύονται 100%. Με απόλυτη εμπιστοσύνη, θα εργαστούμε μαζί προς όφελος όλων των εμπλεκομένων μερών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρειάζεσαι δάνειο; Σε αυτήν την περίπτωση, στείλτε email: dakany.endre@gmail.com

    χρειάζεσαι δάνειο; προσωπικά δάνεια? επιχειρηματικό δάνειο; στεγαστικών δανείων? Γεωργία και χρηματοδότηση έργων, ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΑΝΕΙΑ. Χρειάζεστε δάνειο για να ξεπληρώσετε τα χρέη σας, να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας ή να ξεκινήσετε μια ωραία επιχείρηση; ? Παρέχουμε όλα τα είδη δανείων με επιτόκιο 2%! Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικοινωνίας: (dakany.endre@gmail.com)

    Επείγουσα προσφορά δανείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. email προσφοράς ιδιωτικού δανείου: richardcosmos5@gmail.com

    Προσφέρουμε δάνειο με χαμηλό επιτόκιο 2%. Λάβετε ένα γρήγορο και βολικό δάνειο για να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας και να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση ή να χρηματοδοτήσετε το έργο σας με φθηνότερο επιτόκιο 2%. Έχετε χαμηλό πιστωτικό σκορ και δυσκολεύεστε να λάβετε δάνειο μειωμένης εξασφάλισης από τοπικές τράπεζες και άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα; Εδώ είναι η ευκαιρία σας να λάβετε ένα δάνειο από τον οργανισμό μας. Προσφέρουμε δάνεια σε ιδιώτες για τους παρακάτω σκοπούς και όχι μόνο. Προσωπικό δάνειο, επέκταση της επιχείρησης, έναρξη επιχείρησης, εκπαίδευση, ενοποίηση χρέους, δάνεια σε μετρητά. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσω email: (richardcosmos5@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αναζητάτε επείγον δάνειο; Σας έχουν αρνηθεί ένα δάνειο από την τράπεζά σας ή κάποια χρηματοοικονομική εταιρεία; Χρειάζεστε οικονομική βοήθεια Χρειάζεστε δάνειο για να εξοφλήσετε τους λογαριασμούς σας ή να αγοράσετε ένα σπίτι ή να εξυγιάσετε το χρέος σας και να μην χρεωθείτε; Θέλετε να έχετε μια δική σας επιχείρηση και χρειάζεστε Βοήθεια Οικονομικού Δανείου; Επικοινωνήστε μαζί μας για το γρήγορο αξιόπιστο δάνειό σας με χαμηλό επιτόκιο 2%. Είμαστε πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε είτε σε επαγγελματικά είτε σε προσωπικά δάνεια, προσιτό σχέδιο αποπληρωμής με καλό πιστωτικό ιστορικό. Προσφέρουμε δάνειο με προσιτό επιτόκιο. Εάν ναι, επικοινωνήστε με την εταιρεία δανείου Dakany Endre για περισσότερες πληροφορίες μέσω email: dakany.endre@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο; Δίνουμε προσωπικά δάνεια; Επιχειρηματικά δάνεια; Στεγαστικά δάνεια; Αγροτικά δάνεια; Δάνεια εκπαίδευσης; Χρεωστικά δάνεια ενοποίησης; Δάνεια φορτηγών; Δάνεια αυτοκινήτου; Δάνεια ξενοδοχείων; Αναχρηματοδότηση δανείων; και περισσότερα Σχολικά Δάνεια; Δάνεια εκκίνησης; .Προσφέρουμε με επιτόκιο 2%! Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω: (dakany.endre@gmail.com)

    προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρειάζεστε δάνειο ρύθμισης χρεών για να εξοφλήσετε τους λογαριασμούς σας; Πάρτε τον έλεγχο του χρέους σας σήμερα; Προσφορά Επέκτασης Επιχειρηματικού Δανείου τώρα; Χρειάζεστε δάνειο για την εξόφληση του λογαριασμού σας; χρειάζεσαι δάνειο; Χρειάζεστε προσωπικό δάνειο; Δάνεια επέκτασης επιχειρήσεων; Έναρξη επιχείρησης, εκπαίδευση, εξυγίανση χρέους. Πίστωση με σκληρά χρήματα. Πίστωση για οτιδήποτε; Προσφέρουμε δάνειο με χαμηλό επιτόκιο 2% του δανείου χωρίς πιστωτικό έλεγχο, Email: (richardcosmos5@gmail.com)

    Επείγουσα προσφορά δανείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρειάζεστε επειγόντως δάνειο; Προσφέρουμε προσωπικό δάνειο; Εμπορικό Δάνειο; Μεταξύ? Αγροτικό δάνειο; Δάνειο για εκπαίδευση; Δάνεια εξυγίανσης χρέους; Δάνειο φορτηγών; δάνειο αυτοκινήτου; Δάνειο ξενοδοχείων; Αναχρηματοδότηση δανείων; Και ένα δάνειο για το σχολείο; Πρώτο δάνειο; .Προσφέρουμε 2% επιτόκιο! Στείλτε μας ένα email στο (richardcosmos5@gmail.com).

    Επείγουσα προσφορά δανείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή