Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

καταγγελια


Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012

Καταγγελία

του Γιάννη Μακριδάκη
Πριν από λίγο μου τηλεφώνησαν από τον αριθμό  2271021906, ο οποίος ανήκει στην ΔΟΥ Χίου και κάποιος υπάλληλος, ονόματι Ραπίτης, απαίτησε από μένα να του δώσω στοιχεία προσωπικών δεδομένων για κάποιον (άγνωστο σε μένα) πολίτη, του οποίου φορολογικές υποθέσεις ερευνούν.

Όταν εξέφρασα την οργή μου και την απορία μου για την απαράδεκτη αυτή τακτική, έλαβα την απάντηση ότι απευθύνθηκαν σε μένα τυχαία, βρίσκοντας το τηλέφωνό μου από τον τηλεφωνικό κατάλογο, επειδή μετά από έρευνά τους έμαθαν ότι ζω στην ίδια γειτονιά με τον εν λόγω φορολογούμενο και ότι έχουν κι άλλα τηλέφωνα γειτόνων με τα οποία θα επικοινωνήσουν.

Η αντίδρασή μου ήταν άμεση. Πήγα στον Εισαγγελέα Χίου, το γραφείο του οποίου είχε κλείσει ...
και θα απευθυνθώ σε αυτόν την Δευτέρα. Έκανα καταγγελία στον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης μέσω της φόρμας καταγγελιών που υπάρχει στον ιστότοπό του και κατευθύνθηκα στην ΔΟΥ Χίου για να πάρω εξηγήσεις αυτοπροσώπως. Εκεί με ανέλαβαν κάποιοι προϊστάμενοι του εν λόγω υπαλλήλου και προσπάθησαν να μου πουν ότι παρεξήγησα τις προθέσεις τους, ότι δεν ήταν κάτι προσωπικό για μένα αλλά ότι αυτή είναι μια συνήθης τακτική τους, να επικοινωνούν δηλαδή τηλεφωνικά με πολίτες και να ζητούν πληροφορίες προσωπικών δεδομένων για διάφορους φορολογούμενους που θεωρούν ότι τους γνωρίζουν.

Τα παραπάνω είναι μια ακόμα απόδειξη του φασισμού εντός του οποίου ζούμε και καλό θα είναι να διαχυθεί ως πληροφορία και να λάβει δημοσιότητα διότι μόνο έτσι μπορούμε να αντισταθούμε κάπως σε ένα ανοργάνωτο, γελοίο και διεφθαρμένο κράτος που το αποτελούν παράνομοι και διεφθαρμένοι υπάλληλοι.

ΥΓ. Τον Βαξεβάνη τον συνέλαβαν για δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων κάποιων πολιτών αλλά εμένα με πήρε τηλέφωνο το επίσημο κράτος και μου ζήτησε πληροφορίες προσωπικών δεδομένων συγκεκριμένου πολίτη. Μόνο οργή και σιχαμάρα μπορεί να νιώσει κανείς από αυτήν ξεφτιλισμένη Διοίκηση της υποκρισίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου