Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

«Πνιγόμαστε στον κόμπο της κολλαριστής τριμερούς γραβάτας


Το μήνυμα που θα διαβάσετε παρακάτω απεστάλη στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Ζούγκλας, το βράδυ της Τρίτης.

Ένας φοιτητής, γίνεται η «φωνή» χιλιάδων πολιτών που αντιμετωπίζουν το «τέρας» της σημερινής κρίσης, αποτυπώνοντας σε λίγες αράδες τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τους φόβους τους, την αγωνία εκείνων των ανθρώπων που καθημερινά παραπαίουν ανάμεσα στο τραγικό και το… ευτράπελο.



Αφορμή της επιστολής-καταγγελίας στάθηκε η διακοπή ρεύματος που διαπίστωσε ότι είχε γίνει στο σπίτι του, για χρέος 250 ευρώ:

«Είμαι φοιτητής στο ΤΕΙ Λαμίας και σήμερα 5/3/13 στις 3μμ που επέστρεψα στο σπίτι μου είδα το ρεύμα κομμένο. Στο ρολόι της ΔΕΗ είχαν καρφιτσωμένο ένα μικρό χαρτάκι οι εισπράκτορες της τρόικα, τα ζόμπι της κυβέρνησης. Παραδοθήκαμε φίλε μου, πνιγόμαστε στον κόμπο της κολλαριστής τριμερούς γραβάτας και εμείς τους κάνουμε τα γλυκά μάτια στο... σκοτάδι μας!

Ίσως σε δω στο δρόμο ίσως και να μην ανταμώσουμε ποτέ. Όμως ένα να ξέρεις, τα ζόμπι δε θα μείνουν στα ρολόγια (της ΔΕΗ) , σύντομα θ΄ ανέβουν στο σπίτι σου και όταν σ’ ακούω να φωνάζεις, καθώς εγώ θα΄ μαι στο σκοτάδι, δε θα μπορώ να σε δω...!

Για την ιστορία το χρέος μου προς τη ΔΕΗ είναι μαζί με τον τελευταίο λογαριασμό μόλις 250 ευρώ!».http://odofragma-skas.blogspot.gr/2013/03/blog-post_7150.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου