Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΦΩΤΗ,ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΩΣ ΦΙΛΟΣ...


ΘΕΛΕΙ ΡΙΣΚΟ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ....
 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΚΔΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Η πρώτη είναι οτι όντως πιστεύετε στην αναγκαιότητα στήριξης της.Αυτή την εκδοχή δεν θέλω να την πιστέψω.
Να πιστέψω δηλαδή οτι η σκέψη σας ταυτίζεται με αυτη του βορίδη,του άδωνος,του βενιζέλου,της μέρκελ για να μην αναφέρω και αλλους.
Αν αυτό ισχύει τοτε θα κριθείτε σύντομα απο την επιτυχία η αποτυχία του προγράμματος της (κυβέρνησης).
Η δεύτερη είναι οτι συμμετέχετε με εκβιαστικό δίλημμα οτι θα ρίξετε την (κυβέρνηση) αν αποχωρήσετε.
Θέλω να πιστέψω στην δεύτερη εκδοχή που είναι και η πιο συμπαθητικη στην προσωπικότητα σας και θελω να σας πω την δική μου σκέψη για το πως θα απαγκιστρωθείτε απο τον εκβιασμό.
ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ!!!
ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
ΓΙΑΤΙ?
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ!!!
Θα μου πείτε "μα πως?"
Γιατί φιλε μου φώτη έχουν δεκανίκια και (πρόθυμους).
Αποσύροντας την στήριξη σας θα τους ξεσκεπάσετε και  θα ανεβείτε δημοσκοπικά,να μην πω και ποσα αλλα θετικα θα καρποθείτε με αυτη την κινήση ματ.
Σας έσκασα τοση ώρα,αλλα δειτε και μονος σας στην βουλη και θα τους βρειτε και μονος σας.
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΜΟΓΑΛΑΚΤΟΙ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!!
Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
Οσο για τους (πρόθυμους),εχω και εγω την περιέργεια να τους αποκαλύψετε

ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου