Απλά η Εθνική Τράπεζα έκανε αυτό που κάνουν και πολλοί άλλοι εκμεταλλευόμενη την αφέλεια των χρηστών του διαδικτύου
Από το kollectnews.org
Τις τελευταίες ώρες στα social media έχει γίνει trend το hashtag #irunmarathon. Αυτό το trend έγινε γιατί η Εθνική Τράπεζα από την καρδιά της και την τσέπη της θα δώσει 0,5 ευρώ για κάθε τουίτ που έχει αυτό το hashtag και το συνολικό ποσό θα δοθεί στο Ναυτικό Νοσοκομείο Πειραιά και συγκεκριμένα στο κέντρο ειδικής φροντίδας παιδιών.
Μόνο που δεν είναι ακριβώς έτσι. Ένας χρήστης του twitter έκατσε και διάβασε τους όρους χρήσης και βρήκε ότι η Εθνική Τράπεζα θα δώσει 5.000 ευρώ ανεξάρτητα από το εάν τα tweets και οι αναρτήσεις ξεπεράσουν τον αριθμό των 10.000 [0,5*10.000=5.000].
Αλλά ας τα δείτε καλύτερα από τον χρήστη:
Είδα αυτήν την ιστορία της Εθνικής Τράπεζας ... και μου μπήκαν ιδέες, και λέω δεν διαβάζω τι παίζε? , πήγα λοιπόν στο σάιτ και διάβασα
— Deaf Dump and Blind (@DeafDumpBlin) Νοέμβριος 4, 2015
Ρητά επίσης αναφέρεται ότι η ενέργεια θα ολοκληρωθεί και θα λήξει οριστικά όταν το σύνολο των αναρτήσεων που θα συγκεντρωθούν >>
— Deaf Dump and Blind (@DeafDumpBlin) Νοέμβριος 4, 2015
και λίγο πιο κάτω "Το ύψος του τελικού ποσού που θα διαθέσει η Τράπεζα στον ως άνω Οργανισμό στο πλαίσιο του Προγράμματος>>
— Deaf Dump and Blind (@DeafDumpBlin) Νοέμβριος 4, 2015
εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια και στην απόλυτη κρίση της Τράπεζας."
Ρε κάτι μάγκες του μάρκετινκ ε?
— Deaf Dump and Blind (@DeafDumpBlin) Νοέμβριος 4, 2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου