Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2016

Να γιατί είναι αναγκαίος ο διαχωρισμός κράτους-εκκλησίας(βίντεο)


Από σύμπτωση χθες είδα ένα ντοκιμαντέρ για την ιστορία του διαβόλου.Αξίζει να το δείτε καθώς δεν περιέχει ψεκασμούς και ανακρίβειες.Η εκκλησία όποτε αναμείχθηκε με το κράτος χρησιμοποίησε την εξουσία που της δόθηκε για να εξουδετερώσει τους αντιπάλους της κατηγορώντας τους για την σχέση τους με τον διάβολο.Η σχέση εκκλησίας κράτους βέβαια ήταν αμφίδρομη αφού εξυπηρέτησε και το κράτος.





Από την αριστερή στρουθοκάμηλο
πηγή ysee.gr

Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο η παρακάτω πρωτοφανής είδηση:
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί Αθήνας και Θεσσαλονίκης να συμμετάσχουν σε "παιδαγωγικά συνέδρια" (της Αθήνας πραγματοποιήθηκε ήδη) του Συλλόγου Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Δράσεως "Ο Μέγας Βασίλειος" και θέμα "Σύγχρονες Αθεϊστικές Προκλήσεις" (!!!) με ενημερωτικό κείμενο και συνημμένο το πρόγραμμα του συνεδρίου μέσω της Διεύθυνσης Σπουδών του ...Υπουργείου Παιδείας!!!
Δλδ φαίνεται σαν να καλεί το ...Υπουργείο Παιδείας τους εκπαιδευτικούς να πάνε σε προπαγανδιστικό σεμινάριο της ορθόδοξης εκκλησίας και να γίνουν ιεραπόστολοί της κατά της αθεΐας; Το έγγραφο πάντως έχει αποσταλεί.

Το θράσος της εκκλησίας και των ανθρώπων της στον κρατικό μηχανισμό είναι απύθμενο.

Θεωρούμε ότι η παρέμβαση των υπουργών Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και υπερασπιστών του συντάγματος και του κοσμικού κράτους είναι επείγουσα και αναπότρεπτη...


Της Θεσσαλονίκης (στις 4 Ιανουαρίου)
Εφόσον σκοπός του συνεδρίου σύμφωνα με τα λόγια των ίδιων των οργανωτών είναι η θεοκρατική διάβρωση με προσηλυτιστική προπαγάνδα και αλλοίωση του αναλυτικού προγράμματος σπουδών του Υπουργείου Παιδείας:

«Παρά τό ὅτι τό σχολεῖο καί τό ἀναλυτικό πρόγραμμα (α.π.) δέν εὐνοοῦν τήν πίστη, ὁ συνειδητός χριστιανός ἐκπαιδευτικός ἔχει δυνατότητες θετικῆς ἐπίδρασης. Στούς μαθητές,γιατί ἐκεῖνος ἐφαρμόζει τό α.π. μέ περιθώρια μετάδοσης μηνυμάτων πίστης καί θετικοῦ προβληματισμοῦ».

Δλδ θα μπορεί (ο/η εκπαιδευτικός που θα συμμετάσχει στο συνέδριο) να αναλύσει μετά επιτυχώς στους μαθητές του την θεματολογία του συνεδρίου που περιγράφεται γλαφυρά στην περίληψη του προγράμματος των εισηγήσεων:

 «Ἡ πρώτη ἑνότητα περιλαμβάνει τίς προκλήσεις ἀπό τήν προέλευση τῆς ζωῆς, τή θεωρία τῆς ἐξέλιξης καί τήν ἀμφισβήτηση τῆς ἱστορικότητας τοῦ Ἀδάμ καί τῆς Εὔας. Οἱ προκλήσεις αὐτές δέν ἀμφισβητοῦν ἄμεσα τόν Θεό. Ἁπλά Τόν ἀγνοοῦν ἤ Τον θέτουν στό περιθώριο, καί ἡ ἐπιστήμη ἀναλαμβάνει νά παίξει τό ρόλο τοῦ Θεοῦ».

«Ἡ βιβλική περιγραφή τῆς Δημιουργίας συγκρίνεται μέ τά σύγχρονα ἐπιστημονικά δεδομένα και διαπιστώνεται ὅτι οὐδεμία οὐσιαστική διαφορά ὑπάρχει.Ἡ «ἡμέρα ἡ μία» της βιβλικῆς περιγραφῆς εἶναι ἀπολύτως συμβατή μέ τά δεδομένα τῆςπεριόδου πού καλύπτει τά πρῶτα 9 δίς χρόνια του Σύμπαντος».

«Ὁ χαρακτηρισμός «ἀθεϊσμός» εἶναι μέν σύγχρονος ἀλλά ἔχει τήν ἴδια ἡλικία μέ τον μεταπτωτικό σκεπτόμενο ἄνθρωπο.Πρωτοεμφανίζεται ὡς ἑωσφορισμός καί εἰσέρχεται στήν ἱστορία τοῦ ἀνθρώπου ὡςἀμφισβήτηση τοῦ Θεοῦ, εἰδωλολατρία, πολυθεϊσμός, ἀθεΐα, ἀγνωστικισμός, πανθεϊσμός,δεϊσμός καί ἀθεϊσμό…. ἐμφανίζεται μέ τή μορφή «σχολῶν» φιλοσοφικοῦ ἤ κοινωνικοπολιτικοῦ χαρακτήρα.

«Ἀθεϊστικές προκλήσεις ἀπό τήν ἐπιστήμη ἤ ὀρθότερα ἀπό τούς ἐπιστήμονες ὑπῆρχαν, ὑπάρχουν καί θά ὑπάρχουν. Ὁ χῶρος τῆς βιολογίας, τῆς βιοτεχνολογίας καί τῆς γενετικῆς ἦταν καί ἐξακολουθεῖ νά εἶναι ἕνας προνομιακός χῶρος ἀνάδειξης τέτοιων προκλήσεων Ἡ εἰσήγηση αὐτή προσπαθεῖ νά παρουσιάσει, κατά τό δυνατόν ἀναλυτικά, τίς προκλήσειςαὐτές καί ταυτόχρονα νά παρουσιάσει καί τόν σύγχρονο ἐπιστημονικό ἀντίλογό τους. Οἱ προκλήσεις στόν χῶρο τῆς Βιολογίας εἶναι πολλές καί ποικίλες..»
Εδώ Η πρόσκληση της Διεύθυνσης Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας