Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Είναι άποψη ο γκαιμπελισμός...



Όσο συνεχίζεται αυτή η παραπληροφόρηση όλο και περισσότεροι πολίτες μετατρέπονται σε φασίστες.
Η παραπληροφόρηση αποτελεί εργοστάσιο παραγωγής ναζί.
Το πρώτο βήμα της είναι η στοχοποίηση ομάδων όπως οι δημόσιοι υπάλληλοι,οι αριστεροί,οι μετανάστες κτλ
Ειδικά αυτή η παραμύθα για τους δημοσίους υπαλλήλους έπιασε για τα καλά αφού την ακούς από πολλούς απλούς πολίτες.
Πρόσφατα στο καφενείο ισχυρίζονταν κάποιος ότι έχουμε το μεγαλύτερο ποσοστό δημοσίων υπαλλήλων από κάθε άλλο κράτος και ότι αυτοί αμείβονται πλουσιοπάροχα.Φυσικά οι αριθμοί τον διαψεύδουν αφού η Ελλάδα είναι στο μέσο όρο ποσοστού δημόσιων υπαλλήλων των ευρωπαικών κρατών και οι μισθοί τους είναι πολύ μικρότεροι απ ότι ισχυρίζονται αυτοί που παραπληροφορούν

Η παραπληροφόρηση αντιμετωπίζεται με πληροφόρηση αλλά δυστυχώς τόσο η κυβέρνηση αδυνατεί να πληροφορήσει τον πολίτη αλλά και τμήμα της αριστεράς χρησιμοποιεί την μέθοδο της παραπληροφόρησης

Από την σελίδα Elikas Helix


Έξαλλοι οι προβεβλημένοι δημοσιογράφοι και οι δεξιοί (σόρι, φιλελεύθεροι) για τη διαγραφή Πορτοσάλτε και Μαλέλη από την ΕΣΗΕΑ. Διώκεται η πολιτική άποψη, λέει. Γίναμε Βόρεια Κορέα. Γκούλαγκ. Πογκρόμ...

Είναι άποψη το ότι ο Φύσσας σκοτώθηκε για το ποδόσφαιρο κι ο Κορκονέας βρέθηκε περικυκλωμένος από εξεγερμένα πλήθη.

Είναι άποψη ότι όλες οι κοινωνικές ομάδες ήταν υπέρ του "ΝΑΙ", με μεγάλη διαφορά κιόλας - σύμφωνα με τις εγκυρότατες δημοσκοπήσεις.

Είναι άποψη ότι 500.000 ειρηνικοί διαδηλωτές ευθύνονται για τον εμπρησμό της Μαρφίν, αν και παίζει να ήταν καμιά εικοσαριά χιλιάδες το πολύ.

Είναι άποψη ότι οι τυχαίοι αγανακτισμένοι κάτοικοι στον Άγιο Παντελεήμονα ήταν τελικά σεσημασμένοι μαχαιροβγάλτες ναζί. Ποιος να το φανταζόταν;

Είναι άποψη ότι οι φωτογραφίες με τις τσαμπουκαλεμένες γιαγιάδες στα ΑΤΜ της Αθήνας τραβήχτηκαν στη Νότια Αφρική. Και κάτι φουκαράδες που κλαίνε με τις φρατζόλες αγκαλιά γιατί θα βγει το "ΟΧΙ" φωτογραφήθηκαν μετά τον σεισμό του '99 στην Τουρκία.

Είναι άποψη ότι έχουμε 1,5 εκατομμύριο δημόσιους υπαλλήλους, στην πλειοψηφία τους αριστερούς και με μισθό 2-3 χιλιάρικα ο καθένας. Χώρια τα επιδόματα.

Να, κι αυτός εδώ ο κυριούλης στη φωτογραφία την άποψη του εξέφραζε όταν έλεγε ότι για όλα φταίνε οι Εβραίοι. Τζάμπα τον κατηγόρησαν για προπαγάνδα και έφτασε να δώσει τέλος στη ζωή του (αφού σκότωσε όλη του την οικογένεια - από άποψη φυσικά).

Η καραμπινάτη παραπληροφόρηση, η δημοσίευση ψευδών ειδήσεων και πλαστών ντοκουμέντων με σκοπό τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης (γιατί υπάρχει και το Κουλούρι, που είναι σατιρικό) ΔΕΝ είναι άποψη, ούτε παράπτωμα. Είναι έγκλημα.

Στα αρχίδια μου κοινώς αν έφαγε επίπληξη η Τρέμη από την ΕΣΗΕΑ. Εμένα με νοιάζει να τους δω όλους αυτούς στη φυλακή. Με αποδείξεις για όσα έκαναν, που δεν έχουν καμία σχέση με το αν μου αρέσει ή όχι η πολιτική τους άποψη.

3 σχόλια:

  1. Το κοινό τους είναι ένα μάτσο τρόμπες που τους αρέσει το σανό. Ουαί κι αλίμονο για όλο αυτό το μαλακαριό αν έρθει κάποτε η μέρα που θα ακούγονται μόνο αλήθειες. Θα διαπιστώσουν ότι δόμησαν μια ολόκληρη ζωή πάνω στο ψέμα και την αποχαύνωση.
    Και ο πούστης ο εαυτός είναι πολύ γαμάτος κριτής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΕΤΡΟΜ ΑΚΟΥ:ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΚΟΥΝΕ Κ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΚΑΙ.ΕΚΕΙ ΕΚΠΕΜΠΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ.ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΛΕΩ Κ ΤΑ ΓΡΑΦΩ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΜΗ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΜΑΙ. ΔΕΝ ΜΕ ΔΕΙΧΝΟΥΝ.ΕΜΕΝΑ ΑΚΟΥΝΕ. ΕΓΩ ΛΕΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ. ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΔΕΞΙΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΟΙΝΟΙ ΚΛΠ.ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ.ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ. ΠΟΣΟ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ ΓΚΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΕΦΤΕΣ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΤΕΡΑΣΤΟΥΣ; ΟΧΙ. ΤΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΩΤΙΚΑ ...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΤΡΟΜ ΑΚΟΥ:ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΚΟΥΝΕ Κ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΚΑΙ.ΕΚΕΙ ΕΚΠΕΜΠΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ.ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΛΕΩ Κ ΤΑ ΓΡΑΦΩ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΜΗ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΜΑΙ. ΔΕΝ ΜΕ ΔΕΙΧΝΟΥΝ.ΕΜΕΝΑ ΑΚΟΥΝΕ. ΕΓΩ ΛΕΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ. ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΔΕΞΙΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΟΙΝΟΙ ΚΛΠ.ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ.ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ. ΠΟΣΟ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ ΓΚΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΕΦΤΕΣ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΤΕΡΑΣΤΟΥΣ; ΟΧΙ. ΤΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΩΤΙΚΑ ...



    ΑπάντησηΔιαγραφή