Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Μια ξυλάγγουρη που μου τη μοστράνανε από το πουθενά,

ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΑΚΙ ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΟΣ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"




"136" * φορές την ημέρα μας...απειλούσε η ΝΕΤ πως έρχεται μια νέα απογευματινή εκπομπή που θα ταράξει τα νερά λέει! Μωρ' τι μου λες; Δάκρυσα! 

Όπως δακρύζω από τα νεύρα μου όποτε σκάει μύτη η ΔΕΗ (όχι...αυτοπροσώπως!) που μεταξύ των άλλων κερατoχαρατσίων πληρώνω και την κρατική τηλεόραση, επειδή έχω το θράσος να...μην την παρακολουθώ! Για να μάθω!

Μια ξυλάγγουρη που μου τη μοστράνανε από το πουθενά, θα ήταν λέει η παρουσιάστρια, μαζί με έναν άλλον, σχεδόν μουγκοθόδωρο συμπαρουσιαστή, που δεν πρόκειται να μάθω ποτέ το όνομα του. 

Σε αντίθεση με αυτό της παρουσιάστριας: Δεσποινίς Ανθή Σαλαγκούδη. 

Τι ήταν μια μέρα να δω λοιπόν την περιβόητη εκπομπή "136", επειδή μαγείρευε ο Μαμαλάκης να ξέρεις, όχι για κανέναν άλλον λόγο ( κι αφού πληρώνω που πληρώνω το κοροϊδάκι, είπα να δω και λίγο κρατική, να δικαιολογήσω το φέσι!).

Η Ανθούλα λοιπόν, με ύφος..."136" (!) καρδιναλίων και βάλε και βλέμμα "μετά από μένα το χάος", ισορροπούσε με χάρη καμηλοπάρδαλης επάνω στα 12ποντα, μόστραρε τα δίμετρα πόδια της ως...προϋπηρεσία , φορούσε κι ένα συνολάκι τύπου "κύριε Πρέσβη μας κακομαθαίνετε!" και αντιμετώπιζε τον...περιβάλλοντα χώρο ωσάν μυγόχεσμα, με το μπαρδόν κιόλας! 

Δαιμονίστηκα τόσο, που πάλι η ΔΕΗ την πλήρωσε τη νύφη! Που μου παίρνει τσαμπουκά χαράτσια ακόμα και για κάτι "νούμερα" στη ΝΕΤ  με ιλουστρασιόν τουαλέτες ντάλα απόγευμα! 

"Ρε που την βρήκαν την ψωνισμένη την τυχάρπαστη και μας την επέβαλαν καλά και σώνει" σκέφτηκα και βάλθηκα να μάθω πληροφορίες για το άτομο της, έτσι για το γαμώτο (μιλάμε, έχω "σοβαρούς" προβληματισμούς ως άτομο!).

Κάθεσαι φαντάζομαι! Λοιπόν άκου: Η-διόλου-τυχάρπαστη-τελικά, αλλά εντελώς..."ΚΑΤΑΓΑΛΑΝΗ" Ανθή, κόρη του..."βιοπαλαιστή" (πρώην υφυπουργού της ΝΔ) Γιώργου Σαλαγκούδη, μέλος της ΟΝΝΕΔ, δημοτική σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την...καταγάλανη παράταξη του Κώστα Γκιουλέκα, "δεσποινίς ετών 28 περίπου", έσκασε μύτη με...συνοπτικές διαδικασίες στην ΕΡΤ ως "Προσωπικό Ειδικών Θέσεων"(!!!), με μηνιαίο μισθό 3.500 ευρώ (φανερά!) και "εντατικά" ολόκληρων μηνών, μέχρι να μπορέσει να αρθρώσει  μια λέξη της προκοπής και να γίνει η αξέχαστη παρουσιάστρια με την ιλιγγιώδη θεαματικότητα του 2%!  

Οι πρόβες για να βγει οπωσδήποτε το "νούμερο" στο γυαλί και να κάνει...μονοψήφια νούμερα, υπήρξαν λέει εξαντλητικές... Αλλά όχι τόσο για εκείνη -εκείνη άλλωστε βαδίζει με "ιερό' σχέδιο- όσο για τα συνεργεία της ΕΡΤ... 

Εσωτερικά συνεργεία, εξωτερικά συνεργεία, μέχρι και συνεργεία...καθαρισμού επιστρατεύτηκαν, κάνοντας ατελείωτους μήνες προετοιμασία, για το καπρίτσιο της "Γαλάζιας" της Ανθής! 


Θα μου πεις τώρα πως τους θάμπωσε το...αμυγδαλωτό το μάτι και το δίμετρο το πόδι και της κάθονται όλοι σούζα, επειδή τους τρέχουνε τα σάλια! Όχι πως δεν τους έχω ικανούς για κάτι τέτοιο βεβαίως-βεβαίως! 

Αλλά όταν στην ΔΕΘ τον Σεπτέμβρη στολίστηκε πρώτο τραπέζι πίστα ο καταγάλανος-πατήρ Γιώργος Σαλαγκούδης φάτσα στον Σαμαρά για να τον βλέπει και να τον εμπεδώνει κι όταν η Ανθή φεύγει από το γαλάζιο δημοτικό συμβούλιο για να μοστράρει στο γαλάζιο κανάλι και να πλησιάζουν κι οι εκλογές απειλητικά, όσο και να πεις, τι λες να ζητάει η...γαλάζια αλεπού στο γαλάζιο παζάρι;;; 

Bingo! "136" ολόκληρα λεπτά μου πήρε, μέχρι να σου πω πως έχω μια...υποψία πως η Ανθούλα θα είναι υποψήφια βουλευτής, με τη ΝΔ εννοείται, στις προσεχείς εκλογές και...θα βγει και με τα μπούνια, εδώ είμαστε και να μου το θυμηθείς!  


Μετά "τα παιδιά των λουλουδιών" λοιπόν, έχουμε (ανέκαθεν είχαμε και το καμαρώναμε!) "τα παιδιά των βουλευτών", τα οποία παιδιά ΕΝΑ όραμα έχουνε όλο κι όλο στη ζωή τους: το βουλευτιλίκι!!! 

Διότι, δεν πα' να καίγεται γύρω τους το πελεκούδι (από τα τζάκια θα είναι μωρέ!) δεν πα' να κλείνουν κάθε μέρα μικροεπιχειρήσεις (ε, πόσες θα ανοίγατε πια!) δεν πα' να πέφτει ο κόσμος απ' τα μπαλκόνια (βάλτε κανά κάγκελο της προκοπής!)...οι πορωμένοι, γεννιούνται και πεθαίνουνε πορωμένοι και σαν το...μαρουλάκι του βουλευτιλικίου, δεν υπάρχει λέμε! 


Ε, εμείς βέβαια ξέρετε τι πρέπει να κάνουμε τώρα, παιδιά μου ε; "Δαγκωτό" στην Ανθή και σε κάθε "Ανθή" αυτής της ψωροχώρας, γιατί το τραβάει ο οργανισμός μας κι είμαστε γεννημένοι για πολύ...δούλεμα!

Παρακολούθα μόνο στην τηλεόραση τον κάθε κατεργάρη-πολιτικό όταν μιλάει στα κανάλια και κοίτα τι γίνεται γύρω του: καμμιά δεκαριά ψωραλέοι λιγούρηδες τεντώνονται για να τους πιάσει η κάμερα (λες κι είμαστε στο 1821!) και κοιτάνε και τον φακό με καμάρι:

"Εδώ ο καλός ο μαλάκας, ο θύμας, ο τελειωμένος, που έρχεται το κάθε λαμόγιο και μου παίρνει την μπουκιά μέσα από το στόμα, αλλά εμένα ρε που με βλέπεις, με έδειξε η τηλεόραση δίπλα του και καταξιώθηκα ως...ο μαλάκας με τη βούλα!"... 

Αχ ρε "κοροϊδάκι της δεσποινίδος", φταίει μετά η δεσποινίδα κι η κάθε δεσποινίδα που είναι "εν δυνάμει" βουλευτής; 


Όχι χρυσέ μου! Πολύ απλά: πρώτα βγαίνει η ψυχή -του Ελληνάρα- και μετά το χούι...

Ανθή, δεν πιστεύω να έχεις παράπονο! Ότι μπορούσα έκανα κι εγώ από την πλευρά μου για να σε διαφημίσω και να σε καμαρώσουμε κι εσένα στα έδρανα, να ησυχάσουμε βρε αδερφέ!  

Ελπίζω να μην με ξεχάσεις μετά ε;...

Εμ τι; Θα σε αφήσω εγώ βρε κουτό κορίτσι να περάσεις τη ζωή σου μόνο με 3500 ευρώ το μήνα;;;


Βουλευτιλίκι και πάλι βουλευτιλίκι παιδί μου, να σωθείς εσαεί! 


Βουρ στον πατσά!...


Εγώ είμαι εδώ. Για σένα... 


Εμένα άσε με.


Γεννήθηκα θύμα και ψώνιο και σύμβολο αιώνιο!


Και γουστάρω με τρέλα!

Κι έτσι λέω και να πεθάνω!...
http://pistos-petra.blogspot.gr/2013/01/blog-post_7.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου