Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Πολύδωρας: Κάτι σταματούσε το να βάλουμε τάξη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο(βίντεο)


Αξίζει της προσοχής ποιοι από τους πολιτικούς είναι αυτοί που βγήκαν στα κάγκελα με το μέρος των καναλιών...όσοι υπερπροβάλλονται και έχουν καλή μεταχείριση από τα κανάλια.

Σημαντικά σημεία από την συνέντευξη:
Πρώτο βίντεο
Στο 2:30 για Πρετεντέρη
Στο 3:40 τι λέει το σύνταγμα για το ΕΣΡ και τον έλεγχο της ραδιοτηλεόρασης
Στο 8:00 για το κύκλωμα των (σιαμαίων)
Δεύτερο βίνεο
Στο 3:00  οι απαιτήσεις του συντάγματος πληρούνται με την τηλεόραση όπως έχει? OXI,διαστρέβλωση φρικτή,παραπληροφόρηση,χειραγώγηση του λαού




Από το enter4news.gr

Η κυβέρνηση είναι έτοιμη να βάλει οριστικά τέλος στο πάρτι ανομίας των καναλαρχών και το ιστορικό στέλεχος της ΝΔ, Βύρων Πολύδωρας εμφανίστηκε έξαλλος με την τακτική των μητσοτάκηδων να βάζουν πλάτη μέχρι τέλους στους «νταβατζήδες» της ενημέρωσης.

Μιλώντας στην κρατική τηλεόραση, ο Πολύδωρας εξιστόρησε τις προσπάθειες που έγιναν στο παρελθόν για να μπει τάξη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, προσπάθειες που πάντα έπεφταν στο κενό:

«Εγώ είμαι 20 χρόνια στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας και παλεύαμε- εγώ τίμια, οι πολλοί υποκρίνοντο εκεί πέρα -, να βάλουμε μια τάξη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο. ΔΕΚΑ χρόνια στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας! Και κάτι σταματούσε την κίνηση να βάλουμε μια τάξη. Το ότι ήταν βολεμένοι και εκχωρημένοι στους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ και άρχοντες της ραδιοτηλεόρασης«!

Όσο για τις ενστάσεις αντισυνταγματικότητας που εγείρει – μονότονα – η Νέα Δημοκρατία, ο Πολύδωρας τόνισε: «Το Σύνταγμα λέει: Η Ραδιοφωνία και η Τηλεόραση τελούν υπό τον ΆΜΕΣΟ έλεγχο του κράτους! Αρθρο 15, παρ 2. Κι έρχεται τώρα η Αξιωματική Αντιπολίτευση, το πρώην κόμμα μου και δεν συναινεί να φτιάξουν και να ανανεώσουν και να τεθεί εν λειτουργία το ΕΣΡ. Και αυτό είναι ένα μπλοκάρισμα της διαδικασίας».

Στη συνέχεια, ο Βύρων Πολύδωρας ήταν σαφής: «Διαγωνισμός θα γίνει (για τις άδειες). Να φροντίσουν τα κόμματα να παρακολουθήσουν τη νομιμότητα και την εγκυρότητα και τη συνταγματική ευταξία αυτού του διαγωνισμού (προκήρυξη κι εκτέλεση) ποιοι θα προσέλθπουν. Το ΕΣΡ δε θα έπρεπε να είναι εν αδρανεία, να μην υπάρχει. Έπρεπε να είναι αντισυντεταγμένο, γιατί είναι πολλή δουλειά ελέγχου, διότι το κράτος εκχώρησε τον έλεγχο των προβολών, της ίσης αντικειμενικής πληροφόρησης, του πολιτισμού, της ποιότητας, της νεολαίας και των εργαζομένων. Αυτά είναι εκχωρημένα από το Σύνταγμα στο ΕΣΡ το οποίο, τα κόμματα της Αντιπολίτευσης δεν συναινούν. Το βέτο τους θα είναι επ άπειρον; Δέκα χρόνια το κρατάνε!»

Ο πρώην υπουργός της Νέας Δημοκρατίας έκανε και μια αναδρομή στη σχέση του με τα κανάλια (αναδεικνύοντας τις πρακτικές των διαπλεκόμενων καναλαρχών): «Θέλω να είμαι ελεύθερη σκέψη. Κι αν δε μ αφήνουν τα κανάλια που έχουνε ΔΙΟΔΙΑ και πουλάνε ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ. Έχω ρεκόρ 13 εκλογών. Νίκησα 13 φορές και ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ ΤΟΥΣ.  Εγώ ήμουν πάντοτε στην αντίσταση. Απέναντι. Ας έρθει ένα κανάλι από αυτά τα κανάλια που κάνουν ΠΑΤΡΟΝΑΖ, να μου πει «εμείς σε προστατέψαμε, εμείς σε βγάλαμε». Υπό διωγμόν ημουν διαρκώς. Και σε όποιο υπουργείο ήμουν. Κάνουν προστασία, πουλάνε, τρομοκρατούν. Έχουν το καστ των προβαλλομένων προσώπων. Άλλους χαϊδεύουν, άλλους τσακίζουν! Τι κάνουν τώρα, γιατρέυτηκαν οι νταβατζήδες, έπαψαν να υπάρχουν; Έγώ έρχομαι εδώ με την καταγγελία μου, με το ιστορικό προηγούμενο του βασικού μετόχου. Το ξέχασε η ΝΔ; Τη λυσσαλέα επίθεση; Και χάσανε στο τέλος».

O Bύρων Πολύδωρας έσπευσε να δηλώσει δημόσια την πλήρη στήριξη του στον υπουργό Επικρατείας, Νίκο Παππά: «Καταγγέλω κι εγώ το κατεστημένο των Media! Ασφαλώς και ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ την επίσπευση του υπουργού, του Νίκου Παππά. Επισπεύδει το νομοσχέδιο γιατί δεν μπορεί ένα κράτος να περιέρχεται σε αδράνεια και σε παραλυσία επειδή η αντιπολίτευση βάζει πλάτη στο κατεστημένο»!

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΛΥΔΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ:


..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου