Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

ΑΝΥΠΑΚΟΗ

Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ 4 ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΣΤΟ ΤΡΟΛΕΪ


Ελεγκτής της ζωής μας επί χούντας και κατοχής

Το Σάββατο το πρωί μπήκα στο τρόλεϊ από Ιπποκράτους για Πατήσια
και στη στάση του  Αγ. Νικολάου μπαίνουν 4 ελεγκτές.
Δεν είχαν διακριτικά  αλλά παρίσταναν τους  επιβάτες.
Ο  ένας πάει μπροστά στον οδηγό και κλείνει τα ακυρωτικά μηχανήματα και ξεκινά ο έλεγχος των εισιτηρίων.
Έρχεται προς την πλευρά μου και μου λέει με ύφος αυταρχικό: Εισιτήριο.
Εγώ, του λέω,  δεν έχω.
Τότε μου  λέει: Δώσε μου  τα στοιχεία σου.
 Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να ζητάς τα στοιχεία μου, του απαντώ. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα γιατί δεν είσαι αστυνομικό όργανο και αυτή τη στιγμή διαπράττεις το αδίκημα της αντιποίησης της αρχής.
Αλλάζει κασέτα,  ο ελεγκτής  και μου λέει: Είναι χαζές η κοπέλες που έχουν εισιτήριο;
-Δεν είναι χαζές, του απαντώ,  απλά δεν ξέρουν τα δικαιώματα τους.
 Και μου λέει ο ελεγκτής:  Φταίω εγώ να σε κατεβάσω κάτω να πάρεις ταξί;
Του λέω δεν με νοιάζει είναι δικαίωμα μου να ταξιδεύω με τα δημόσια ΜΜΜ και δεν κατεβαίνω. Είμαι άνεργος και ούτως ή άλλως δεν έχω μία.
Φωνάζει και τους άλλους και ο ένας από τους 4 ελεγκτές μου έκανε τσαμπουκά να του δώσω τα στοιχεία μου του λέω δεν είσαι αστυνομικό όργανο και μου είπε εδώ  μέσα είμαι και δεν κατεβαίνεις μέχρι να φτάσουμε στο τμήμα.
Θα πάμε στο αστυνομικό τμήμα του λέω αλλά θα έρθουν άλλα 20 άτομα από το Κίνημα Δεν Πληρώνω και θα σου κάνω μήνυση για παράνομη κατακράτηση μιας που με το ζόρι με παγιδεύεις μέσα στο τρόλεϊ. Επίσης θα κάνω και στον οδηγό αν δεν ανοίξει την πόρτα στη στάση που θέλω να κατέβω.
Δεν με νοιάζει δε πα να φέρεις και 100 μου απαντά. Αλλά το ύφος τους είχε αλλάξει μιας και είδαν και την κονκάρδα του κινήματος που είχα στη μπλούζα μου .  
Κατέβηκα κανονικά στη στάση μου.
Κατέβηκαν  και αυτοί επίσης και με πήραν από πίσω περιμένοντας να βρουν κάποιο αστυνομικό στο δρόμο, προσπαθώντας να με εκφοβίσουν.
Όσο και να προσπαθούσαν να με ακολουθήσουν δεν κατάφεραν να με φτάσουν, μιας και ήταν μεγάλοι και αρκετά υπέρβαροι κάποιοι από αυτούς και ήθελαν να είναι όλοι μαζί..
 Μου φωνάζουν  από μακριά: Γιατί τρέχεις;
Δεν τρέχω , τους απαντώ. Έτσι είναι το περπάτημα μου!
Έτσι κάνουν αυτοί οι μισθοφόροι- ελεγκτές.
Προσπαθούν να βρουν κάποιον αδύναμο που δεν ξέρει τα δικαιώματα του για να τον εκφοβίσουν και να εισπράξουν από το πρόστιμο το μερτικό τους ,  τα αργύρια της προδοσίας.
Γιάννης Τσιπλάκος,
 άνεργος εδώ και μήνες,  μέλος του Κινήματος  Δεν Πληρώνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου