Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Η απάντηση της Σοφίας των #παραιτηθείτε για τα όσα της καταλογίζουν σχετικά με τον διορισμό της στα ΕΛΤΑ



Δεν θα σχολιάσω τα όσα γράφει όπως κάνουν οι δημοσιογραφούντες στα Σκάει Γάιδαρο.
Η απάντησή της δημοσιεύτηκε ως σχόλιο στην ανάρτηση: Υπάλληλος στα ΕΛΤΑ η Σοφία των #Παραιτηθειτε


  • Στα δε ΕΛΤΑ δεν με έβαλε κανένας, αλλά μπήκα πριν από 15 χρόνια ως μέλος πολύτεκνης οικογένειας και είμαι κάτοχος πτυχίου και μεταπτυχιακού στα Οικονομικά. Δουλεύω περισσότερο από αυτό που με πληρώνουν χωρίς να επηρεάζομαι από τους λοιπούς που κάθονται και δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα. Η δε φορολογική μου δήλωση απλά έχει ποσό ως μισθοδοσία και κανένα "περίεργο" επίδομα.




ΣΟΦΙΑ ΣΑΠΟΥΝΤΖΗ

Είμαι η κυρία Σοφία, και λυπάμαι που κάποιοι άνθρωποι απερίσκεπτα και χωρίς να γνωρίζουν καταστάσεις, σχολιάζουν με προσβλητικό τρόπο.
Δυστυχώς δεν δημοσιεύτηκε το πλήρες κείμενο της συνέντευξης ώστε να γνωρίζουν κάποιοι ότι το σχολείο δεν το πληρώνω εγώ από "άδηλους πόρους", αλλά τα πεθερικά μου από κάτι λίγες αποταμιεύσεις που έχουν απ΄τη δουλειά τους και τη σύνταξή τους.
Στα δε ΕΛΤΑ δεν με έβαλε κανένας, αλλά μπήκα πριν από 15 χρόνια ως μέλος πολύτεκνης οικογένειας και είμαι κάτοχος πτυχίου και μεταπτυχιακού στα Οικονομικά. Δουλεύω περισσότερο από αυτό που με πληρώνουν χωρίς να επηρεάζομαι από τους λοιπούς που κάθονται και δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα. Η δε φορολογική μου δήλωση απλά έχει ποσό ως μισθοδοσία και κανένα "περίεργο" επίδομα.

Δεν απολογούμαι για τίποτα και πολύ περισσότερο για το γεγονός ότι θέλω να προσφέρω στα παιδιά μου το καλύτερο δυνατό μέλλον με αυτά που δουλεύω και δεν κλέβω εγώ και ο σύζυγός μου.
Θα έπρεπε όμως να αναρωτιούνται κάποιοι γιατί εγώ και τα παιδιά μου θα στερηθούμε για πολλοστή φορά τις διακοπές (καθώς θα πρέπει να μπορέσουν να πάνε και του χρόνου στο ιδιωτικό σχολείο το οποίο δεν είναι από τα ονομαστά που τα στέλνουν αυτοί που βρίσκονται μέσα στη Βουλή), ενώ κάποιες άλλες κυρίες ντυμένες και βαμμένες στην τρίχα και που δεν έχουν δουλέψει ποτέ τους και δεν έχουν πληρώσει ποτέ φόρους, εισπράττουν επιδόματα τα οποία είναι διπλάσια και τριπλάσια των αμοιβών της γενιάς των "τετρακοσίων".

Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει οι άνεργοι να στρέφονται κατά των εργαζομένων και οι εργαζόμενοι να απολογούνται επειδή δουλεύουν και θέλουν να διαθέτουν τους κόπους τους ώστε τα παιδιά τους να μεγαλώνουν με ασφάλεια, υγεία και σωστή παιδεία.

Τέλος, να σας ενημερώσω ότι δεν είμαι "δεξιά" και ο λόγος που κατέβηκα στη συγκέντρωση ήταν ότι δεν ήταν κομματικά χρωματισμένη. Και το "παραιτηθείτε" το υποστήριξα όχι γιατί πιστεύω ότι κάποιοι άλλοι θα τα έκαναν καλύτερα, αλλά γιατί ως άνθρωπος αν είχα υποσχεθεί κάτι το οποίο δεν μπόρεσα να κάνω, θα ζητούσα συγνώμη και θα δήλωνα παραίτηση και δεν θα έκανα το ακριβώς αντίθετο και θα το υποστήριζα κι από πάνω σθεναρά.

Πάνω απ' όλα όμως και απορώ για τα σχετικά σχόλια, κάθε εργαζόμενος δουλεύει για να απολαμβάνει ο ίδιος και η οικογένειά του τους κόπους του και όχι κάποιοι άλλοι. Μήπως μου προτείνετε να παραιτηθώ και να αιτηθώ επιδομάτων από το "κοινωνικό κράτος", δηλαδή τους λοιπούς εργαζόμενους ;;;; Λυπάμαι.... αλλά αυτοί είμαστε οι Έλληνες και τέτοιες κυβερνήσεις μας ταιριάζουν !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου