Ο κλασικός όμως Έλληνας , ας τον πούμε εν προκειμένω Ελληνάρα -εδώ ταιριάζει γάντι άλλωστε- έστησε διαδικτυακά δικαστήρια , κρίνοντας ένοχο τον Φίλη για το αδίκημα του ''ανθελληνισμού''.
Δεν ήσαν μόνο δεξιοί. Είδα και αριστερούς και κεντρώους και φασίστες και κομμουνιστές να συμμετέχουν .
Να δικάζουν έναν άνθρωπο ,επειδή διαφωνεί ,όχι με τα καταγεγραμμένα ιστορικά γεγονότα της σφαγής , αλλά με τον νομικό όρο που αποδόθηκε , τονίζοντας μάλιστα ότι πρόκειται περί προσωπικής άποψης.
Του Θάνου Ν.Νασόπουλου στο postin.gr
Η τραγωδία της εποχής μας ,είχε πει ο Ντε Γκωλ ,είναι ότι η Αριστερά στρέφεται κατά του έθνους και η δεξιά κατά του κράτους .
Μια χαλαρή και επιπόλαια διατύπωση θα έλεγα.
Η Αριστερά ,στην Ελλάδα, μέσα από τις τάξεις του ΕΑΜ πολέμησε για την εθνική ανεξαρτησία και την λαϊκή κυριαρχία ,μετρώντας χιλιάδες θύματα ενώ η Δεξιά ,κόντρα στην παγκόσμια φιλελεύθερη επιταγή που ήθελε την ελαχιστοποίηση τους κράτους , το διεύρυνε για να εξυπηρετεί τα δικά της συμφέροντα.
Γιατί τα έγραψα αυτά;
Αφορμή στάθηκε η χθεσινή επιμονή του Φίλη ,στην άρνηση της χρήσης του όρου γενοκτονία ,στην σφαγή και την απέλαση των Ποντίων από τους Νεότουρκους . Ο Φίλης ξεκαθάρισε ότι διατυπώνει μια προσωπική άποψη, όχι εθνική ,ούτε καν επίσημη κομματική. Διευκρίνισε επίσης,ότι η προσωπική του θέση στο συγκεκριμένο θέμα ούτε αλλαγές σε σχολικά βιβλία πρόκειται να προκαλέσει ούτε αλλαγή της κυβερνητικής στάσης.
Μια χαλαρή και επιπόλαια διατύπωση θα έλεγα.
Η Αριστερά ,στην Ελλάδα, μέσα από τις τάξεις του ΕΑΜ πολέμησε για την εθνική ανεξαρτησία και την λαϊκή κυριαρχία ,μετρώντας χιλιάδες θύματα ενώ η Δεξιά ,κόντρα στην παγκόσμια φιλελεύθερη επιταγή που ήθελε την ελαχιστοποίηση τους κράτους , το διεύρυνε για να εξυπηρετεί τα δικά της συμφέροντα.
Γιατί τα έγραψα αυτά;
Αφορμή στάθηκε η χθεσινή επιμονή του Φίλη ,στην άρνηση της χρήσης του όρου γενοκτονία ,στην σφαγή και την απέλαση των Ποντίων από τους Νεότουρκους . Ο Φίλης ξεκαθάρισε ότι διατυπώνει μια προσωπική άποψη, όχι εθνική ,ούτε καν επίσημη κομματική. Διευκρίνισε επίσης,ότι η προσωπική του θέση στο συγκεκριμένο θέμα ούτε αλλαγές σε σχολικά βιβλία πρόκειται να προκαλέσει ούτε αλλαγή της κυβερνητικής στάσης.
Έσπευσαν όμως οι διάφοροι ιστορικοί και αναλυτές , ξέρετε η Ελλάδα μπροστά σε κάθε διαφωνία γεννά συνεχώς ειδικούς και αρμόδιους κριτές , να λιντσάρουν τον Φίλη . Ανιστόρητο τον είπαν , ανθέλληνα τον είπαν , τουρκόσπορο τον είπαν . Και τι δεν είπαν...
Δυο λόγια θα τους πω μόνο. Ξεκινώντας ,θα διευκρινίσω ,ότι προσωπικά δεν θεωρώ την σφαγή ούτε συνωστισμό ,ούτε μέρος κάποιας απλής φυλετικής διαμάχης με αρνητικές προεκτάσεις. Γενοκτονία ήταν.
Ο όρος γενοκτονία ,εφευρέθηκε από έναν Πολωνό δικηγόρο πριν την δίκη της Νυρεμβέργης για να μπορέσει να περιγράψει με νομική ακρίβεια φρικιαστικά παραδείγματα βίαιης φυλετικής εξόντωσης όπως αυτά των Ναζί κατά των Εβραίων . Ο όρος υιοθετήθηκε από τα Διεθνή Δικαστήρια μετά την σχετική αναγνώριση και γνωμοδότηση από την Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.
Ο Φίλης λοιπόν ,που διευκρίνισε ότι αναγνωρίζει την σφαγή ,το αίμα και τον πόνο των Ποντίων από την θηριωδία των Νεότουρκων , είπε απλά ότι κατά την προσωπική του άποψη και έπειτα από έρευνα και επιστημονική συζήτηση ,θεωρεί την σφαγή των Ποντίων εθνοκάθαρση και όχι γενοκτονία .
Η γενοκτονία συνοδεύεται όντως από συγκεκριμένες πρακτικές και είναι μέρος ενός συνολικού σχεδίου για βιολογικό αφανισμό μιας φυλής . Το να την διαφοροποιείς την γενοκτονία ,από μια σφαγή ή μια εθνοκάθαρση δεν σημαίνει σε καμμία περίπτωση ότι δεν αναγνωρίζεις τον πόνο , το αίμα και τα βάσανα της διωκόμενης φυλής.
Ο κλασικός όμως Έλληνας , ας τον πούμε εν προκειμένω Ελληνάρα -εδώ ταιριάζει γάντι άλλωστε- έστησε διαδικτυακά δικαστήρια , κρίνοντας ένοχο τον Φίλη για το αδίκημα του ''ανθελληνισμού''.
Δεν ήσαν μόνο δεξιοί. Είδα και αριστερούς και κεντρώους και φασίστες και κομμουνιστές να συμμετέχουν .
Να δικάζουν έναν άνθρωπο ,επειδή διαφωνεί ,όχι με τα καταγεγραμμένα ιστορικά γεγονότα της σφαγής , αλλά με τον νομικό όρο που αποδόθηκε , τονίζοντας μάλιστα ότι πρόκειται περί προσωπικής άποψης.
Όπως είπα ,προσωπικά το θεωρώ γενοκτονία. Έχει αναγνωρισθεί επίσημα και από το Ελληνικό κράτος και από τις αρμόδιες ειδικές αρχές. Θα ήταν επιλήψιμο αν ο Φίλης ,παραχαράζοντας την ιστορία ,δήλωνε πως δεν υπήρχε σφαγή. Θα ήταν ασέβεια . Δεν ισχυρίστηκε όμως αυτό. Απλά απέδωσε έναν άλλο νομικό όρο που στην ουσία καθόλου δεν διαφέρει με αυτόν της γενοκτονίας ,παρά μόνο σε κάποια μικρά και ασήμαντα σημεία.
Δεν ξέρω λοιπόν αν είχε δίκιο ο Ντε Γκωλ για την Αριστερά που στρέφεται κατά του έθνους.
Θέλω όμως να θυμίσω σε όλους τους διαδικτυακούς δικαστές του Φίλη ,που εχθές υπερασπιζόμενοι τον πόνο και τα βάσανα ενός λαού από μια φασιστική θηριωδία όπως αυτή της γενοκτονίας των Ποντίων , έσπευσαν να τον αποκαλέσουν ανόητο ,ηλίθιο και χοντρό πως ο φασισμός ξεκινάει με την σκέψη πως όλοι όσοι διαφωνούν μαζί μας είναι ανόητοι .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου