Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Άγριος καυγάς Τόσκα και Βενιζέλου (βίντεο)



Βλέποντας πως αντιδρά ο Βενιζέλος καταλαβαίνεις ότι ήρθε η ώρα του και έχει φανερά λερωμένη την γούνα του
Η κυβέρνηση θα πρέπει να επικεντρωθεί πάνω του ώστε να τον τελειώσει(πολιτικά είναι έτσι κι αλλιώς τελειωμένος)




Από το ΟΛΥΜΠΙΑ

Άγριο καυγά με βαριά υπονοούμενα εκατέρωθεν είχαν ο αναπληρωτής υπουργός Δημόσιας Τάξης Νίκος Τόσκας και ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ζητούσε από τον κ .Τόσκα να του απαντήσει σε ποια υπηρεσία θα μετακινηθεί ο πρώην επικεφαλής της υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ Σταύρος Σταυρόπουλος.


«Όπου τον τοποθετήσει ο αρχηγός, δεν είναι θέμα δικό μου» απάντησε ο υπουργός και ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:

Βενιζέλος: Δεν έχει τοποθετηθεί ήδη;

Τόσκας: Δεν ξέρω αν έχει τοποθετηθεί. Είναι θέμα του αρχηγού.

Βενιζέλος: Δηλαδή δεν έχετε εικόνα που πάει ένας υποστράτηγος;

Τόσκας: Δεν έχω εικόνα.

Βενιζέλος: Δεν έτυχε να ρωτήσετε που θα ερχόσασταν σήμερα εδώ;

Τόσκας: Όχι ακριβώς για να μην θεωρηθεί ότι παρεμβαίνω.

Βενιζέλος: Μας ζητήσατε τους φακέλους για μια υπόθεση στα Εξάρχεια και δεν ζητήσατε να μάθατε που θα πάει ο κ .Σταυρόπουλος;

Τόσκας: Ακριβώς για να μην θεωρηθεί ότι παρεμβαίνω. Αυτή είναι η λογική μου. Μάλλον δεν την είχατε καταλάβει από παλιά.

Βενιζέλος: Εγώ; Εγώ έχω καταλάβει πολλά από παλιά, πάρα πολλά.

Τόσκας: Μήπως πρέπει να αναφερθούμε αλλά τα ξέρει το πανελλήνιο κ. Βενιζέλο. Για σας τα ξέρει, αλλά και μένα με ξέρουν οι συνάδεφλοί μου.

Βενιζέλος: Όχι δεν σας ξέρουν. Εσείς με ξέρετε καλά. Γιατί έχετε υπηρετήσει στο υπουργείο Εθνικής Αμύνης.

Τόσκας: Σας ξέρω πάρα πολύ καλά. Περισσότερο από όσο νομίζετε.

Βενιζέλος: Τι εννοείτε κ. Τόσκα; Εγώ σας ήξερα ως στέλεχος του ΠΑΣΟΚ να είστε στην πόρτα του κ. Μπεγλίτη (πρώην υφυπουργός Εθνικής Άμυνας) και σας βρήκα μετά στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ υπό υπουργοποίηση.

Τόσκας: Στην πόρτα δεν ήμουν, ήμουν διευθυντής του γραφείου του και σταματήστε τις υποτιμητικές εκφράσεις γιατί εγώ δεν σας υποτίμησα.

Βενιζέλος: Εσείς μιλήσατε υπαινικτικά για την υπηρεσία, για τον κ. Σταυρόπουλο. Επικαλείστε συνεχώς έναν υπαινιγμό. Τι νομίζετε, ότι δεν έχουμε δει άλλους υπουργούς στη δημόσια τάξη;

Τόσκας: Ο κόσμος ξέρει και τα στελέχη των σωμάτων ασφαλείας κρίνουν.

Βενιζέλος: Είναι δυνατόν να σας πιστέψει η Επιτροπή ότι δεν ξέρετε που θα πάει ο κ. Σταυρόπουλος;

Τόσκας: Μπορείτε να λέτε ότι θέλετε. Εγώ δεν ξέρω και δεν θέλω να ξέρω.

Βενιζέλος: Έχετε υποχρεώση να ξέρετε.

Τόσκας: Δεν έχω υποχρέωση να ξέρω.Είναι παράβαση του καθηκοντός μου.

Βενιζέλος: Ως διευθυντής του γραφείου του κ. Μπεγλίτη είχατε άποψη για το που θα πάνε οι αξιωματικοί των ενόπλων δυνάμεων.

Τόσκας: Εσείς είχατε άποψη για κάθε γραμμή της συμφωνίας για τα υποβρύχια. Εγώ είχα πλήρη άγνοια

Βενιζέλος: Γιατί εσείς δεν είχατε;

Τόσκας: Όχι. Ούτε για τα υποβρύχια ούτε για τα στικάκια είχα γνώση.

Βενιζέλος: Είστε θρασύς και πολιτικά ανήθικος και λόγω της τυχοδιωκτική διαδρομή που ακολουθήσατε.

Τόσκας: Ντροπή σας. Εγώ επιδεικνύω σεβασμό σε όλους τους συναδέλφους.

Βενιζέλος: Υποδύεστε. Παρεμβαίνετε αντιθεσμικά και εκεί που δεν σας συμφέρει λέτε δεν ξέρω. Έρχεστε εδώ να πείτε ύβρεις και υπαινιγμούς. Έχετε να πείτε τίποτα συγκεκριμένο;

Σε αυτό το σημείο η πρόεδρος της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας Τασία Χριστοδουλοπούλου θέλησε να λήξει το επεισόδιο όμως ο κ. Βενιζέλος επέμεινε: «Δεν τελείωσε εκ μέρους μου. Καμία πολιτική αλητεία δεν τελειώνει έτσι. Είμαστε στην αρχή της υπόθεσης αυτής και θα δείτε που θα φτάσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου