Δουλεύουν 5μερο και οκτάωρο και πληρώνονται για να προβοκάρουν μέσα από λογαριασμούς των social media που λειτουργούν αυτόματα και μαζικά εφόσον δοθεί εντολή.
Ανάλογα την περίπτωση η εντολή μπορεί να είναι ύβρεις, απειλές ή παλαμάκια και η λειτουργία τους μοιάζει με στρατό επίθεσης με βασικό σκοπό να φοβίσουν το χρήστη που έβαλαν στόχο και ν απορρυθμίσουν τη σκέψη του για να μπορούν να τον ελέγξουν και να τον οδηγήσουν στο δικό τους ναρκοθετημένο πεδίο μάχης.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η συμπεριφορά πολλών πραγματικών χρηστών των σόσιαλ μίντια ελάχιστα διαφέρει από αυτή των κατασκευασμένων προφίλς και αυτό συμβαίνει γιατί τα ρομποτάκια παίζουν τον ρόλο του κλακαδόρου με αποτέλεσμα να αναπαράγεται η τεχνητή συμπεριφορά από πραγματικούς χρήστες
Η μίμηση αποτελεί μέρος της ανθρώπινης φύσης και βασικό συστατικό για την επιβίωση του είδους,όμως η επαναλαμβανόμενη και στερεότυπη συμπεριφορά είναι αναπτυξιακή διαταραχή και χαρακτηριστικό του αυτισμού
Εμφανίζονται ως φιλικά, αδιάφορα ή διαφημιστικά προφίλ και επειδή δεν είναι πάντα εύκολο να τα ξεχωρίσει κάποιος το παρακάτω άρθρο είναι ιδιαίτερα ενημερωτικό και διαφωτιστικό.
Διαβάστε ολοκληρωμένη την πολύ καλή δουλειά του Dimitris Papaevagelou στο medium.com
Αντιγράφω μερικά σημεία του άρθρου του με τίτλο "Στον αστερισμό της προπαγάνδας pt.2"
"Περίπου το 47% των followers του Γεωργιάδη έχει το πολύ έως δέκα followers και το 84% λιγότερο από εκατό. Αντίστοιχα, έως δέκα φίλους έχει το 0.3% και έως εκατό το 56%. Ο μέσος όρος του FFR Ratio σε όλους τους φίλους και υποστηρικτές (followers + friends) είναι περίπου 40 και αυτό συμβαίνει γιατί η μέση τιμή επηρεάζεται από τα άκρα όπως το account του Barack Obama (κ.α.). Η διάμεσος του FFR Ratio είναι μόλις 0.15. Με λίγα λόγια και για να μην κουράσω περισσότερο, από τους 153 χιλιάδες λογαριασμούς που συλλέχθηκαν το 75% περίπου των υποστηρικτών του Γεωργιάδη, 115 χιλιάδες δηλαδή, έχει έως 0.15 FFR Ratio.
Ένα ποσοστό ιδιαίτερα μικρό τη στιγμή που ένα προφίλ για να θεωρείται νορμάλ έχει 0.6–1.6, σε αντίθετη περίπτωση σημαίνει ότι ο λογαριασμός είτε είναι καινούργιος, είτε inactive ή δημιουργήθηκε με σκοπό να κάνει αυτοματοποιημένα likes, rts κλπ, bot δηλαδή."
Το πινακάκι που ακολουθεί παρουσιάζει ποιους αναπαράγουν και αλληλεπιδρούν περισσότερο(top 10) οι ακόλουθοι του Άδωνι που όπως είδαμε είναι σε ένα μεγάλο ποσοστό κατασκευασμένα προφίλς. Προσέξτε ότι η λίστα,εκτός από την Μενεγάκη,την Τσιμτσιλή και την Σκορδά,περιέχει και τον Αλέξη Τσίπρα προφανώς για να τον στοχοποιήσουν και να τον ειρωνευτούν(κάτι κοψωχέρηδες που εμφανίζονται σε σχόλια δεν είναι τίποτα άλλο από ρομποτάκια)
"Αυτοί οι καθόλα φυσιολογικοί λογαριασμοί λοιπόν ασχολούνται κατά 47.5% με την Ελένη Μενεγάκη, κατά 11.5% με τη Φαίη Σκορδά και κατά 11.2% με τον Άδωνι Γεωργιάδη!
Για τη Μενεγάκη αντιλαμβανόμαστε ότι πρέπει να πουλήσει διαφημίσεις, εξάλλου το team της έχει βραβευθεί στο παρελθόν στην κατηγορία “Best Use of Social Media in Real Life”, ο Άδωνις όμως, τι σχέση έχει με αυτό το κοινό;
Για την ιστορία και μόνο στο TOP100 εμφανίζονται όλα τα μεσημεριανά, ενημερωτικά blogs και sites, δημοσιογράφοι, πολιτικοί και βέβαια influential περσόνες όπως Ομάδα Αλήθειας, Lavrentis Beria, Manos Voularinos, The Greek Analyst, Φιλελέ βδέλυγμα(βλ στο τέλος) κ.α."
Ποιες μέρες και τι ώρες απασχολούνται με το Twitter;
"Η εικόνα μιλάει από μόνη της. Δευτέρα με Παρασκευή μεσημεριανές ώρες, όπως κάθε καλός εργαζόμενος! Το γεγονός ότι υπάρχει αυτή η κανονικότητα στις ώρες και μέρες χρήσης του Twitter δείχνει ότι οι διαχειριστές των λογαριασμών έχουν ωράριο."
............................
"Προφανώς, ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν είναι ο μόνος που ακολουθεί αυτή την μέθοδο, σίγουρα όμως είναι ο πιο ακραίος και τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά.
Μια καλή λύση ίσως είναι να γραφτεί ένα πρόγραμμα το οποίο θα κάνει block — report μαζικά αυτά τα accounts. Σε μια τέτοια περίπτωση θα χάσει έναν τεράστιο αριθμό followers μεμιάς και το Twitter θα αναγκαστεί να ελέγξει κατά πόσο το ίδιο το προφίλ του Άδωνι είναι αληθινό! Σε κάθε περίπτωση, το να κάνεις exploit τέτοιες πρακτικές είναι καλό."
Το προφίλ "φιλελέ βδέλυγμα" λίγες μέρες με την ανάρτηση του άρθρου διαγράφηκε από το twitter καθώς μετά από αναφορές αποκαλύφθηκε ότι δεν τηρούσε τους όρους του
Διαβάστε εδώ το 1ο μέρος: Στον αστερισμό της προπαγάνδας pt.1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου